همایش تولید محتوا در روابط عمومی برگزار می‌شود

نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی، 25 تیرماه سال جاری با سخنرانی استادان برجسته ارتباطاتی برگزار می‌شود. بررسی موضوعاتی چون جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، از مهمترین برنامه‌های این همایش است.

نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی، 25 تیرماه سال جاری با سخنرانی استادان برجسته ارتباطاتی برگزار می‌شود. بررسی موضوعاتی چون جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، از مهمترین برنامه‌های این همایش است.
 مهدی باقریان، دبیر جشنواره تولید محتوا در روابط عمومی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این همایش در راستای بخش آموزشی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود.
 
 وی درباره محورهای موضوعی این همایش نیز افزود: جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال‌های سازمانی، ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی و محتوای الکترونیکی و خلاقیت و نوآوری از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتواست.
 
 مدیر موسسه کارگزار روابط عمومی از سخنرانی شخصیت‌های برجسته ارتباطاتی در این همایش خبر داد و گفت: علی‌اکبر جلالی، مهدی محسنیان‌راد و یونس شکرخواه درباره محورهای موضوعی این همایش سخنرانی می‌کنند.
 
 نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی 25 تیرماه سال جاری به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این همایش با شماره تلفن‌های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.