نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی، 25 تیرماه سال جاری با سخنرانی استادان برجسته ارتباطاتی برگزار میشود. بررسی موضوعاتی چون جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی، از مهمترین برنامههای این همایش است.
مهدی باقریان، دبیر جشنواره تولید محتوا در روابط عمومی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این همایش در راستای بخش آموزشی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار میشود.
وی درباره محورهای موضوعی این همایش نیز افزود: جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتالهای سازمانی، ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی، قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی و محتوای الکترونیکی و خلاقیت و نوآوری از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتواست.
مدیر موسسه کارگزار روابط عمومی از سخنرانی شخصیتهای برجسته ارتباطاتی در این همایش خبر داد و گفت: علیاکبر جلالی، مهدی محسنیانراد و یونس شکرخواه درباره محورهای موضوعی این همایش سخنرانی میکنند.
نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی 25 تیرماه سال جاری به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار میشود. علاقهمندان برای ثبتنام در این همایش با شماره تلفنهای 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.
|
نظر بدهید