1. کارگزاران روابطعمومی با دو اتفاق بد همزمان روبرو هستند: دنیا به مکانی سختتر و رقابتیتر تبدیل میشود در حالی که آنها با تغییرات انقلابی متعاقب اثر فناوری بر مدیریت و ارائه خدمات ارتباطی روبرو هستند. نه تنها دنیا در حال تغییر است: سرعت تغییر نیز بیشتر شده است.
2. شما با چالش دستیابی به نتیجه بیشتر با صرف منابع کمتر روبرو هستید: پول یا زمان کمتری دارید و اهداف همین طور از شما دور و دورتر میشوند. استفاده از روشهای سنتی برای اطلاعرسانی مانند روابط رسانهای، اثربخشی خود را از دست داده است.
3. کارگزاران روابطعمومی نیازمند تغییر هستند. دیگر نمیتوانید روشهای قدیمی را دنبال کنید. شما نیازمند مهندسی مجدد در آنچه هستید، خدماتی که ارائه میدهید و نحوه پاسخدهی به تغییرات بیشتر هستید.
4. راهحل این است که بر نوآوری و خلاقیت خود بیافزایید: نحوه انجام کارها را تغییر دهید. اما چگونه میتوان نوآورتر بود؟
5. ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راههای پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روشها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریعتر فکر کنند و تغییر یابند.
6. تغییر میتواند دشوار، طاقتفرسا و حتی دردناک باشد. با این همه تغییر میتواند فرصتهای جدید، روشهای جدید و موقعیت های جدیدی که پذیرای تغییر باشند را به وجود آورد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید