هشدار: نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» چندان مورد استقبال قرار نگرفت

تاکنون تعداد 210 نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند درحالی‌که فقط تعداد شاغلان روابط‌عمومی در بخش دولتی بیش از 6000 واحد برآورد می‌شود و دایرکتوری کارگزار روابط‌عمومی که در سال 1394 توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده درستی این آمار را تایید می‌کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» در حال برگزاری است، اما متاسفانه آن‌چنان که انتظار می‌رفت مورد استقبال زیادی قرار نگرفته است. این نظرسنجی توسط مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی انجام می‌شود و به بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازد.

تاکنون تعداد 210 نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند درحالی‌که فقط تعداد شاغلان روابط‌عمومی در بخش دولتی بیش از 6000 واحد برآورد می‌شود و دایرکتوری کارگزار روابط‌عمومی که در سال 1394 توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده درستی این آمار را تایید می‌کند.

به گزارش شارا، برگزارکنندگان ضمن تشکر از عزیزانی که مجموعا 1100 دقیقه وقت گذاشتند به پرسشنامه پاسخ دادند ولی این مشارکت ضعیف و بی‌تفاوتی به حرفه روابط‌عمومی نسبت به جمعیت فعالان روابط‌عمومی در کشور را می‌توان یک هشدار و نگرانی بزرگ ارزیابی کرد؛ زیرا برگزارکنندگان می‌خواهند از نظرات متخصصان این حوزه برای کمک به شکل‌گیری آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران استفاده کنند.

از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی بخش‌های خصوصی و دولتی انتظار می‌رود تا به طور گسترده در این نظرسنجی شرکت کنند و به مسایل حوزه تخصصی خود بی‌تفاوت نباشند. وقتی شاغلان روابط‌عمومی نسبت به حوزه تخصصی خود بی‌انگیزه و از مشارکت در آن پرهیز می‌کنند توقع از سایرین برای کمک به اعتلای جایگاه روابط‌عمومی کاملاً نابجاست.

این نظرسنجی فقط چند دقیقه طول می‌کشد و اطلاعات ارزشمندی را برای جامعه روابط‌عمومی ایران فراهم می‌کند.

برای شرکت در نظرسنجی، لطفاً بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
https://azarpr.porsline.ir/s/xUmUSEXt


مزایای شرکت در نظرسنجی


شرکت در نظرسنجی مزایای زیادی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دارد. این مزایا عبارتند از:
– کمک به شکل‌گیری آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
– به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده‌های خود با متخصصان دیگر
– دریافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
– کمک به بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی

 

اگر مدیر یا کارشناس روابط‌عمومی هستید، لطفاً در این نظرسنجی شرکت کنید. فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

از مشارکت شما سپاسگزاریم.

 

انتهای پیام/