شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– هزینه کل تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده از هزینه کل تبلیغات تلویزیونی در سال 2017 پیشی خواهد گرفت.
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از eMarketer، بازاریابی دیجیتال، در حال حاضر خود را به عنوان سریع الرشد ترین صنعت تبلیغات معرفی نموده است – سرعت رشد آن در سال جاری به 15.4 درصد خواهد رسید که در مقایسه با سرعت رشد تبلیغات تلویزیونی (تنها 2.5 درصد) بسیار بالاتر خواهد بود.
به راحتی می توان دریافت که چرا تبلیغات دیجیتالی به این سرعت در حال رشد می باشد – مردم به جای آن که به تماشای تلویزیون، و یا خواندن مجله یا روزنامه بپردازند، زمان بسیار طولانی تری را آنلاین هستند.
به طور سنتی، هزینه تبلیغات دیجیتال بر روی تبلیغات متنی، نمایشی و جستجویی متمرکز شده بود؛ صنعتی که در آن، Google Adwords در 16 سال گذشته شده به بهره گیری انحصاری از آن می پرداخت. در حالی که تبلیغات نمایشی سنتی برای بازاریابان در سال های گذشته، بسیار کارآمد بود، اما در سال های اخیر دیگر نمی توان این موضوع را بیان نمود، چرا که بنا به گزارش، به طور کلی یک احساس خستگی نسبت به تبلیغات نمایشی در مشتریان ایجاد شده است. تجمع بیشتر بازاریابان بر سر چند پلت فرم تبلیغاتی معنادار، همچنین بدان معنی است که هزینه برای یک عمل در حال بالا رفتن است.
|
نظر بدهید