هزینه تبلیغات اینستاگرام خود را افزایش دهید

زمانی که می‌خواهید نتایج بیشتری از کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام خود بگیرید، خرج کردن پول بیشتر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. افزایش بودجه می تواند به شما کمک کند سریعتر به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود برسید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| زمانی که می‌خواهید نتایج بیشتری از کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام خود بگیرید، خرج کردن پول بیشتر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. افزایش بودجه می تواند به شما کمک کند سریعتر به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود برسید.
 

مقیاس هزینه تبلیغات به صورت استراتژیک

وقتی شروع به دیدن نتایج عالی می کنید، ممکن است وسوسه شوید که بودجه را دو یا سه برابر کنید تا بتوانید از موفقیت مجموعه تبلیغاتی استفاده کنید. اگرچه مطمئناً می توانید بودجه را در طول زمان افزایش دهید، معمولاً بهتر است از ایجاد تغییرات شدید به یکباره خودداری کنید.

به خاطر داشته باشید که الگوریتم تبلیغات اینستاگرام نقش مهمی در عملکرد هر مجموعه تبلیغاتی دارد. از این گذشته، اینستاگرام از بودجه ای که انتخاب کرده اید برای بهینه سازی ارائه تبلیغات برای مخاطبان خود استفاده می کند. ایجاد تغییرات اساسی می تواند بهینه سازی را از بین ببرد و عملکرد را به خطر بیندازد.

قبل از مقیاس بندی، صبر کنید تا مجموعه تبلیغاتی شما از مرحله یادگیری خارج شود. سپس پس از بهینه سازی، بودجه خود را به آرامی افزایش دهید. به عنوان مثال، افزایش ۲۵ درصدی بودجه هر چند روز یا یک بار در هفته، نقطه خوبی برای شروع است.

از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید

وقتی چراغ بهینه سازی بودجه کمپین را روشن می کنید، اینستاگرام هزینه های کل کمپین را بهینه می کند. با گزینه های بیشتر برای بهینه سازی، این الگوریتم می تواند از هزینه تبلیغات ناکارآمد جلوگیری کند و بودجه شما را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد اعمال کند. اساساً، این ویژگی می تواند به شما در مقیاس عمودی به طور خودکار کمک کند.

 

 

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

آنا سوننبرگ / 20 دسامبر 2021