هزینه‌های تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2023، 17 درصد افزایش خواهد یافت

یک مطالعه پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2023 به میزان 17 درصد افزایش خواهد یافت.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یک مطالعه پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2023 به میزان 17 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش شارا به نقل از مجله ​CEOWORL، این مطالعه خاطرنشان می‌کند که ویدیوی دیجیتال برای تبلیغ‌کنندگان اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند زیرا مصرف‌کنندگان همچنان از تماشای تلویزیون سنتی دور می‌شوند. 

این گزارش همچنین بر نیاز تبلیغ‌کنندگان به سرمایه‌گذاری در فناوری و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود قابلیت‌های هدف‌گیری و اندازه‌گیری تاکید می‌کند./ شارا