نوآوری در حمل‌ونقل: خاطرات یک مدیر روابط‌عمومی جنرال موتورز

بیل کونیگ، نویسنده، در مورد درگذشت بروس مک‌دونالد، رئیس سابق روابط‌عمومی جنرال موتورز، و خاطرات خود از تعامل با او در دهه ۱۹۹۰ می‌نویسد.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بیل کونیگ، نویسنده، در مورد درگذشت بروس مک‌دونالد، رئیس سابق روابط‌عمومی جنرال موتورز، و خاطرات خود از تعامل با او در دهه ۱۹۹۰ می‌نویسد.


کونیگ به دوران ملایم‌تر روابط بین رسانه‌ها و شرکت‌ها در آن زمان اشاره می‌کند، زمانی که مک‌دونالد با صراحت و انصاف با خبرنگاران تعامل داشت.

کونیگ تجربه خود را در نمایشگاه خودرو شیکاگو در دهه ۱۹۹۰ به اشتراک می‌گذارد، زمانی که مک‌دونالد به او دسترسی به جک اسمیت، مدیرعامل وقت جنرال موتورز، را برای مصاحبه فراهم کرد.

کونیگ در ادامه به مقایسه فضای ملایم‌تر آن دوره با فضای جنگ‌طلبانه‌تر روابط رسانه‌ها و شرکت‌ها در دهه ۲۰۰۰ و پس از آن می‌پردازد.

او با ابراز تاسف از تغییر رویه‌ها، خاطرات خود از مک‌دونالد را به عنوان نمونه‌ای از تعاملات صادقانه و منصفانه بین رسانه‌ها و شرکت‌ها گرامی می‌دارد.
 

نویسنده: بیل کونیگ

تاریخ انتشار: ۱ آوریل ۲۰۲۴
منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا