شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| در جریان سعی و رقابت متقاضیان نامزدی دو حزب عمده ایالات متحده برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نوامبر 2008، نوآوری های تبلیغاتی تازه ای به چشم خورد. تصویر زیر یک مورد از این نوآوری ها را نشان می دهد.
در عکس، مردی دیده می شود که با تراشیدن سر خود و نوشتن نام «هیلری کلینتون» از متقاضیان وقت برای نامزدی از سوی حزب دمکرات بر آن، نوع تازه ای از تبلیغ را که به باور کارشاسنان این حرفه درجلب نظر موثر می تواند باشد ارائه داده بود.
این نوآوری توجه روزنامه نگاران را جلب، و این عکس را به عنوان کاری تازه در رسانه هایشان منعکس کرده بودند که یک تبلیغ رایگان برای سناتور وقت ـ بانو کلینتون بود که موفق هم نشد. در عکس، هیلری نیز دیده می شود.
منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com
|
نظر بدهید