شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– سیلویا آن هیولت، ملیندا مارشال، و لارا شربین همراه با تارا گانسالوس
برنده شدن در بازارگاه جهانی چگونه حاصل میشود؟ برای تقریباً تمامی شرکتها، در هر بخشی که باشند، توان رقابت و رشد بازار بستگی به نوآوری دارد. به دست آوردن سهم بازار و توسعه جهت ورود به مدار بازارهای جدید جهت جذب مشتریان یا ارباب رجوع تازه با شناسایی نیازهای برآورده نشده و تولید محصولات، خدمات و سیستمهای جدید برای تأمین نیازهای مزبور میسر است. بهرهوری بیشتر ممکن است عایدات را تقویت کند، اما در اقتصاد امورز جهانی که به شدت رقابتی است، رشته نوآوریها است که محرک و حافظ رشد است.
در تحلیل نهایی، تحقیقات ما نشان میدهد شرکتهایی که دارای نیروی کار چندفرهنگی هستند وسایلی برای رشد نوآوری و حفظ آن در این حالت در اختیار دارند. موفقیت آنها در وفور خلاقیت نیست، گو این که خلاقیت نقش مؤثر دارد. نبوغ به تنهایی نیست، اگرچه نبوغ هرگز تأثیر منفی ندارد. بلکه، ظرفیت نوآوری در نیروی کار ذاتاً متنوع است که رهبران به تفاوت اهمیت می دهند، برای هر رأی و نظری ارزش قائل میشوند، و اختلال را به جای آن که سرکوب کنند مدیریت میکنند. اگر نوآوری جام مقدس باشد، در این صورت تنوع باید جستجوی بیامان شرکت باشد.
|
نظر بدهید