نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود

بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تدوین فرایندها و شاخص های استاندارد در سازمان و نهادینه شدن آنها بهبود و ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط‌عمومی را به دنبال دارد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.


راجی با اشاره به اهمیت نگاه و بینش رسانه‌ای در سازمان افزود: امروز خوشبختانه در سازمان این نگاه وجود دارد، اما با هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش لازم است در تمام سطوح مدیریتی، ستادی و استانی این نگاه تقویت شود.


وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند در روابط‌عمومی هر سازمانی منوط به توجه بیش از پیش به مقوله تفکر، تعمق و ایده‌پردازی است.


مدیر کل روابط‌عمومی اظهار داشت: ایجاد تغییر و تحول پدیده‌ای زمان‌بر و پیچیده است و انتقال خدمات سازمان به مردم در گرو ارتباط مستمر و مؤثر با رسانه‌ها و انعکاس اخبار عملکردها، فعالیت‌ها و خدمات است.

راجی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای، تحقق این مهم و انجام فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های کیفی را یکی از اهداف کاری در حوزه روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد ثمره برگزاری دوره‌های آموزشی در روابط‌عمومی، اعتلای سازمان در حوزه ارتباطات باشد و در نهایت منافع آن در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

 

انتهای پیام/