نمایندگی انجمن متخصصان روابط‌عمومی در استان البرز فعال می‌شود

مهدی باقریان از فعالیت نمایندگی این انجمن در استان البرز خبر داد و گفت انجمن متخصصان روابط‌عمومی از هفته آینده فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از فعالیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در استان البرز خبر داد.


مهدی باقریان از  فعالیت نمایندگی این انجمن در استان البرز خبر داد و گفت انجمن متخصصان روابط‌عمومی از هفته آینده فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.


وی گفت: امروزه با توسعه شبکه های اجتماعی مجازی و در میان انبوه رسانه ها و اطلاعات متنوع رساندن پیام دستگاه های اجرای و شرکت ها باید به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن پرداخت تا شاهد نتایج مطلوب و بازخورد مناسب در اجتماع بود.


باقریان افزود: بی تردید باید از افرادی توانمند با ضریب هوشی بالا در منطق، هیجان و درک فضایی خوب در روابط‌عمومی‌ها به خوبی  بهره برد.


رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران افزود: امروزه از روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم یاد می‌شود زیرا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارد و باید پل ارتباطی  مردم- رسانه ها و حاکمیت باشند.


وی افزود: مدیرانی که از افراد توانمند و متخصصی در روابط‌عمومی دستگاه ها بهره می برند کارنامه موفق تری دارند زیرا این افراد چشم بینا و گوش شنوا و صادق سازمان‌ها در تمامی سطوح هستند و بهترین مشاوره ها را می توانند ارایه کنند.
  وی در ادامه افزود اعضای هیئت موسس انجمن متخصصان  روابط‌عمومی در استان البرز به شرح زیر اعلام می گردد:


۱- محمدرضا جهانشاهلو
۲- علی منصورزارع
۳- احمد عباسی
۴- ابوالفضل اینالو
۵- محمد سالار طاولی
۶- مهدی عبد الرحیمی
۷- علی علی اکبری
۸- داود داودی
۹- روناک قاضی زاده
۱۰- داود علیزاده
۱۱- علیرضا لرستانی


ضمنا”  آن دسته از عزیزانی که قصد دارند در این انجمن تخصصی فعالیت داشته باشند می‌توانند از طریق شماره  ۰۹۱۲۱۶۲۳۶۱۶ علی منصور زارع اقدام نمایند.


انجمن متخصصان روابط‌عمومی نهادی تخصصی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که توسط جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.


از اهداف مهم انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران  ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مدرسان، محققان و متخصصان روابط‌عمومی، کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش های بنیادین روابط‌عمومی، تبادل نظر در مورد تغییر و اصلاح برنامه ها و مواد آموزشی دوره های کوتاه مدت و بلند مدت روابط‌عمومی با برقراری هماهنگی و تماس و همکاری با دستگاه های مسوول ذیربط،  تهیه، تدوین و انتشار کتب و نشریات ادواری و غیرادواری تخصصی روابط عمومی‌ و  کمک به توسعه علمی روابط‌عمومی در ایران و تلاش برای ترسیم الگوی روابط‌عمومی بومی و ملی کمک به طراحی و اجرای نظام های اطلاع رسانی و بانک های اطلاعاتی کشور همکاری با تشکل های ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی و مبادلات فکری، علمی و فرهنگی میان متخصصان ایرانی و غیرایرانی  تبیین و تدوین مبانی و اصول اخلاقی روابط عمومی‌ است.