نظرسنجی/ ویدئو، موثرترین شیوه بازاریابی آنلاین است

یافته ها نشان می دهند که 51 درصد بازاریاب ها بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر می کنند. این در حالی است که 36 درصد آن ها بیش از 5 ویدئو در ماه منتشر می کنند. این نشان دهنده ترند غالب برای بازاریابی ویدئویی به عنوان راه کلیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان در سراسر جهان است.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| بیش از سه چهارم (تقریبا 77 درصد) بازاریاب ها در تحقیقی جدید توسط Promo.com می گویند که ویدئوها بخش مهمی از بازاریابی آنلاین آن ها هستند.

 

تحقیق جدید این شرکت به نام Small Business Video Marketing Trends (ترندهای بازاریابی ویدئویی تجارت کوچک) به بررسی اینکه چطور بازاریاب ها، ویدئو می سازند و از آن ها برای دسترسی به مخاطبان و رشد تجارتشان استفاده می کنند، می پردازد.


علاوه بر این، یافته ها نشان می دهند که 51 درصد بازاریاب ها بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر می کنند. این در حالی است که 36 درصد آن ها بیش از 5 ویدئو در ماه منتشر می کنند. این نشان دهنده ترند غالب برای بازاریابی ویدئویی به عنوان راه کلیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان در سراسر جهان است.


این مطالعه فاش کرد که SMBها ترجیح می دهند از فیس بوک به عنوان راه ارتباطی خود استفاده کنند چون 54 درصد آن ها فیس بوک را به عنون کانال اجرایی اصلی خود معرفی کردند.


تحقیق Small Business Marketing Trends سال 2020 توسط Promo.com انجام شد. در دسامبر سال 2019، بیش از 500 بازاریاب، صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان از همه رده های سنی و از کل جهان از طریق دعوت ایمیلی و نظرسنجی آنلاین در این تحقیق شرکت کردند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 


پروتکل SMB بلاک پیام سرور (Server Message Block Protocol ) یک پروتکل ارتباطی سرویس گیرنده سرور است که برای به اشتراک گذاشتن دسترسی به فایل ها، چاپگرها، پورت های سریال و سایر منابع در شبکه استفاده می شود، همچنین می تواند پروتکل های مبادله ای را برای ارتباطات بین پردازش حمل کند. پروتکل SMB از سال ۱۹۸۰ توسط آی بی ام ساخته شده است، پروتکل SMB از چندین نوع پیاده سازی، که همچنین به عنوان گویش ها شناخته می شود، ایجاد شده است تا سالها به نیازهای شبکه های در حال رشد برسد. (saba.host)