نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی

سال گذشته، اکثر متخصصان گفتند که لینکداین بسیار مهمتر از سایر پلتفرم ها بوده است و توئییتر در رتبه دوم قرار دارد (77%). فیسبوک در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد: 69 درصد در مقایسه با سال گذشته که این میزان 64 درصد بوده است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| از نظر متخصصان روابط‌عمومی توئییتر و لینکداین به ترتیب ارزشمندترین پلتفرم های اجتماعی هستند.


سال گذشته، اکثر متخصصان گفتند که لینکداین بسیار مهمتر از سایر پلتفرم ها بوده است و توئییتر در رتبه دوم قرار دارد (77%). فیسبوک در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد: 69 درصد در مقایسه با سال گذشته که این میزان 64 درصد بوده است.


پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد استفاده متخصصان روابط‌عمومی برندها و آژانس ها امسال با هم تفاوت دارد: متخصصان آژانس ها می گویند که بیشتر از لینکداین، اینستاگرام و تیک تاک استفاده می کنند، در حالیکه متخصصان برندها می گویند بیشتر از توئییتر، فیسبوک و یوتیوب استفاده می کنند.

 

گفتنی است در نظرسنجی «وضع روابط‌عمومی در سال 2022»، 1887 نفر از متخصصان روابط‌عمومی شرکت کردند.

 

 

گزارش کامل در وبسایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی: http://kpri.ir/?p=9959

گزارش کامل در یوتیوب: https://youtu.be/cnP1Ei7dVEw

گزارش کامل در آپارات: https://aparat.com/v/Dv15l