نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر به بیان نقش و جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها در جامعه پرداخت.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر به بیان نقش و جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها در جامعه پرداخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری موج، قدرت اله ولدی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر، مطرح کرد: مطالبه گری، حق مسلم خبرنگاران و رسانه هاست و مدیران نیز باید پاسخگو باشند.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی ها، دست راست مدیران اجرائی در هر اداره‌ای هستند، اظهارکرد: اگر مسئولی از اطلاع رسانی به روابط عمومی ها و خبرنگاران فراری باشد، باید فاتحه آن مسئول را خواند.
 
 ولدی در مقابل از خبرنگاران خواست تا در راستای و چارچوب اهداف نظام و انقلاب به تنویر افکار عمومی بپردازند و از نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بپرهیزند.
 
 فرماندار ملایر با اشاره به اینکه مدیری موفق است که روابط عمومی قوی و موفقی داشته باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید داشتند مسئولین خدمات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.
 
 ولدی به نقش حیاتی روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان های مربوطه اشاره و خاطرنشان کرد: شفاف سازی و ارائه راهکار اصولی از جانب این حوزه و خبرنگاران، به نفع مسئولین و سازمان هاست.
 
 وی با بیان اینکه اگر روابط عمومی اداره ای به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، کار خود را به درستی انجانم ندهد، آن اداره همانند ساختمانی خاموش است، گفت: کار این حوزه ۲۴ ساعته است، از سوی دیگران مسئولین نیز موظف هستند خدمات ارائه شده را به درستی اطلاع رسانی کنند.
 
 معاون استاندار همدان با اشاره به قرارگرفتن در شرایط خاص جنگ اقتصادی و فشار تمام عیار دشمنان نظام با ایجاد یأس و نا امیدی در مردم اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها، مانع جوسازی دشمنان شده و از نا امیدی مردم جلوگیری می کند.
 
 ولدی از تشکیل شورای راهبردی ملایر با حضور ، فرهیختگان، بزرگان، صاحب نظران و نمایندگان اقشار مختلف مردم خبرداد و گفت: در این شورا پیشنهادات و نقطه نظرات این افراد در رابطه با شهر جهانی انگور، ثبت جهانی مبل منبت و بهره گیری از ظریفت های ملایر بررسی می شود تا ملایر را به الگویی برای سایر شهرستان ها تبدیل کنیم.
 
 وی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، به تشریح گام دوم انقلاب پرداخت و افزود: رهبری معظم ضمن بیان سرگذشت انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته، جایگاه حساس و موفق ایران را در سطح جهان و منطقه خاورمیانه تشریح کردند.
 
 فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر لزوم شناسائی ظرفیت های انسانی و طبیعی موجود در کشور، گفت: درحال حاضر ۳۶ میلیون جوان مستعد در ایران وجود دارد که بیش از ۱۴ میلیون نفر آنها دارای تحصیلات عالیه هستند و برای رسیدن به اهداف متعالی نظام در گام دوم انقلاب، یک سرمایه بزرگ به شمار می روند.
 
 ولدی با تأکید بر اینکه مدیران از ظرفیت جوانان مستعد و متعهد استفاده کنند، ادامه داد: امروز باید روی مباحث علمی و مسائل دانش بنیان تمرکز کرده واز جوانان با روحیه جهادی و انقلابی را وارد میدان کار کنیم.
 
 وی به اهمیت توجه به معنویات و اخلاق در کار، عدالت، مبارزه با فساد، داشتن استقلال و آزادی، عزت ملی و مرزبندی با دشمنان، اجرای سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مبارزه با متخلفان و خیانتکاران به نظام و مفسدان اقتصادی اشاره کرد و افزود: شرایط سخت اقتصادی مردم را از صحنه بیرون نمی کند بلکه اتحاد ما را افزایش می دهد.
 
 ولدی اظهارکرد: از گر نظارت مسئولین امر در زمان گذشته بر روی عملکرد برخی افراد بیشتر بود، اکنون شاهد اختلاس و فسادهای مالی و اقتصادی نبودیم و فشار کمتری بر مردم تحمیل می شد.
 
 فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از دستگاه قضایی انتظار داریم با جدیت با متخلفان برخورد کند، خاطرنشان کرد: اگر امروز کار به جوانان متخصص واگذار شود، قطعاً بهتر از نسل قبل کار می کنند.
 
 وی درون زایی و مردمی کردن اقتصاد، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شهرستان ملایر برای درونق تولید و اشتغالزایی را جزو سرفصل های کاری مدیریت شهرستان عنوان کرد و گفت: با اطلاع رسانی صحیح و به موقع روابط عمومی ها و خبرنگاران، زمینه دریافت بوجه لازم برای زیرساخت های شهرستان فراهم می شود.
 
 در ادامه محمدرضا قزوینی به عنوان عضو هیأت رئیسه شورای روابط عومی ملایر به تشریح جایگاه روابط عمومی در ادارات پرداخت و گفت: ضرورت هویت سازی و نگاه ویژه مسئولین به این حوزه به شدت احساساس می شود.
 
 معاون استاندار در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر با بیان اینکه تبیین سیاست های کاری هر سازمان برعهده روابط عمومی هاست، خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای مدیران روابط عمومی ادارات در شاخه های مختلف شد.