شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در حاشیه همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعههای وابسته، نشست هماندیشی بین دکتر فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره، مسئولان روابطعمومی و بازاریابی با کارشناسان روابطعمومی و بازاریابی مدیریت شعب استانها و مناطق در سالن آفتاب برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر شعبانیان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریتهای شعب استانها گفت: خوشبختانه در حوزه روابطعمومی و بازاریابی مدیریتهای شعب استانها نیروهای با ارزش و توانمندی فعالیت دارند و همواره ایدههای فوقالعادهای ارائه میکنند.
وی افزود: رشته کار پست بانک ایران خردهبانکداری برمبنای منابع است و امروزه خردهبانکداری مدرنترین کار بانکداری است که بسیار کم ریسک و ماندگار است. اما این کار ما را از بانکداری مشارکتی بینیاز نمیسازد.
نایب رئیس هیأت مدیره تصریح کرد: خوشبختانه پست بانک ایران در بازار بین بانکی اعتبار خوبی دارد و همه باید تلاش کنیم تا این را به بانک اول ایران برسانیم.
وی درپایان عنوان کرد: در زمینه بازاریابی خیلی باید کار کنیم و هرشعبه و دفتری بایستی تلاش کند تا حداقل یک مشتری کلان و وفادار برای خود جذب نماید.
سیدحسین ابطحی سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع نیز در این نشست ضمن اشاره به روندایجاد پست سازمانی برای کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی استانها و مناطق گفت: ابلاغ نرخ جدید سود سپردهها، پیگیریهای لازم درزمینه افتتاح حساب و جذب منابع دهیاریها درسطح کشور، اخذ مصوبه جهت بکارگیری و بهرهمندی از تجربیات بازنشستگان بانکی در زمینه بازاریابی و مصوبه افتتاح حساب ویژه برای کارکنان و بازنشستگان بانک و خانوادههای آنان، پیگیری و مکانیابی لازم برای نصب دستگاههای PINPAD و POS و نگهداری مناسب از دستگاههای ATM از مهمترین اقداماتی بود که توسط این ادارهکل صورت گرفته است.
وی درپایان بر انجام تبلیغات محیطی و محلی گسترده جهت معرفی سرویس دریافت قبوض جرائم راهنمایی و رانندگی و معرفی سرویس موبایل بانکینگ به کارکنان و مشتریان تأکید کرد.
همچنین محمدتقی کمالپور معاون ادارهکل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت جدی کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی استانها و مناطقع گزارشی از برنامهها و فعالیتهای این اداره کل را ارائه کرد.
گفتنی است: در این نشست برخی از کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریتهای شعب به نمایندگی دیدگاهها و پیشنهادهای خود را جهت بهبود امور و رفع مشکلات جاری مطرح کردند که توجه به جایگاه آنان، رفع مشکلات تجهیزات و بسترهای ارتباطی حوزه روابط عمومی هریک از استانها، ارائه آموزشهای کاربردی در حوزههای روابط عمومی و بازاریابی، ساماندهی درگاههای اینترنتی، ایجاد ارتباط نزدیک با کارگزاران دفاتر و توجه ویژه به آنان، تشکیل تیم قوی بازاریابی، انجام تبلیغات مناسب و بومیکردن آن، وفادارسازی مشتریان خاص و برگزاری سمینارهای ویژه روابط عمومی و بازاریابی مهمترین مواردی بود که در این راستا مطرح شد.
|
نظر بدهید