نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
 
 وی اطلاع رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و بحران‌ها را یکی از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملا حرفه‌ای و به‌روز اداره شود.
 
 فروزنده همچنین به ایفای صحیح نقش روابط عمومی‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم اعمال برخی اصلاحات در برنامه‌های اجرایی برای بررسی و رفع چالش‌ها در این بخش تأکید کرد.
 
 در ادامه این نشست مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های این مجموعه، گفت: مسائل و چالش‌های اجرایی روابط عمومی‌ها پیش از این شناسایی و در قالب برنامه استراتژیک تدوین شده است؛ همچنین برای بهبود عملکرد و ارتقای فعالیت‌ها نیز برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده شده که با حمایت کاملی که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از روابط عمومی‌ها دارند به زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.
 
 وی افزود: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران و تعامل نزدیک با مدیران عامل و مدیریت‌ها جهت اطلاع از وضع پروژه‌های شرکت‌ها از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.
 
 بوجارزاده همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق میان مدت و بلندمدت برای اجرای فعالیت‌ها در روابط عمومی، توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و چالش‌ها به خصوص در مناطق عملیاتی تأکید کرد.
 
 در این نشست، روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران نیز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و بررسی چالش‌های این حوزه در بخش‌های اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، فرهنگی، مسئولیت اجتماعی، ساختار، نیروی انسانی و…پرداختند.