نشست شورای معاونین با حضور مشاور ریاست ومدیر کل دفتر روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برگزار شد

مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تبیین خدمات دولت گفت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تبیین خدمات دولت گفت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.
 
 به گزارش شارا؛ منصورفخاران در نشست شورای معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبیین خدمات دولت و نظام به جامعه، بی بدیل است.وروابط عمومی به عنوان چشم و گوش هر اداره می تواند مشکلات را شناسایی و درخواست ها ومطالبات جامعه مخاطب را دریافت کرده و با انعکاس به موقع آن به مدیر دستگاه، زمینه ساز سرعت دادن به حل مشکلات و پاسخ به مطالبات باشد.
 
 فخاران، با بیان اینکه این سازمان به جایگاه روابط عمومی و تقویت آن معتقد است افزود: تعامل با رسانه ها، یکی از ابزار مناسب برای دست یابی به اهداف و ارتقای رضایت مندی جامعه مخاطب است.
 
 مشاورریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: روابط عمومی زمانی موفق است که بارسانه ها تعامل خوب و مستمر داشته باشد و بتواند به موقع اقدامات و خدمات را اطلاع رسانی کند.
 
 وی افزود: خوشبختانه مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی با مدیریت قوی و نیز اعتماد به روابط عمومی، توانسته است در فضای رسانه ای، نسبت نیازمندی های مخاطبان وپاسخ به مطالبات به خوبی اقدام کند.
 
 وی تصریح کرد: اکنون یکی از دغدغه های ما درسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تصادفات در جاده ها است و در این زمینه باید توان رسانه ها به کار گرفته شود تا از شمار این سانحه ها کاسته شود.
 
 مشاورریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از عملکرد و مدیریت رسانه ای وتعامل با اصحاب رسانه از مهندس بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی تقدیر کرد.