نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال

76 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید آنلاین چیزی تحت تأثیر تعداد زیادی «لایک» یا «نظرات خوب» در رسانه‌های اجتماعی هستند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || Accenture در مورد مصرف کنندگان دیجیتال در هشت کشور تحقیق کرد و پیشنهاداتی را برای برندهایی که مایل به جذب مخاطبان جدید در بازارهای دیجیتال هستند ارایه کرد.


تحقیقات اولیه و ثانویه مبتنی بر داده‌ها، شامل نظرسنجی از 3000 مصرف‌کننده در هشت کشور، از 13 جولای تا 13 آگوست 2022 انجام شد.


یافته های کلیدی عبارتند از:

1.) بیش از یک میلیارد مصرف کننده «دیجیتال زیرک» طی 10 سال آینده در سرتاسر بنگلادش، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، کنیا، نیجریه و فیلیپین وارد بازار خواهند شد.
– 40 درصد از 50 شرکت بزرگ مصرف کننده جهان در این کشورها حضور نداشتند.

– چین و هند از سال 2016 به ترتیب 25 و 15 درصد سرمایه‌گذاری دیجیتال خود را در این بازارها افزایش داده اند.

– از سال 2017، درآمد تجارت دیجیتال در این هشت کشور چهار برابر شده و معادل 211 میلیارد دلار در سال 2022 است.


2.) 83 درصد از پاسخ‌دهندگان Gen Z با برندها از طریق رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها تعامل داشتند، حتی اگر از آنها خرید نمی‌کردند.


3.) 80 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که از کانال‌های آنلاین مانند موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و ویدیوها برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات قبل از خرید استفاده می‌کنند.


– 76 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید آنلاین چیزی تحت تأثیر تعداد زیادی «لایک» یا «نظرات خوب» در رسانه‌های اجتماعی هستند.
 

نویسنده: Accenture

10 سپتامبر 2023

منبع: https://instituteforpr.org
 

انتهای پیام/