شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || Accenture در مورد مصرف کنندگان دیجیتال در هشت کشور تحقیق کرد و پیشنهاداتی را برای برندهایی که مایل به جذب مخاطبان جدید در بازارهای دیجیتال هستند ارایه کرد.
تحقیقات اولیه و ثانویه مبتنی بر دادهها، شامل نظرسنجی از 3000 مصرفکننده در هشت کشور، از 13 جولای تا 13 آگوست 2022 انجام شد.
یافته های کلیدی عبارتند از:
1.) بیش از یک میلیارد مصرف کننده «دیجیتال زیرک» طی 10 سال آینده در سرتاسر بنگلادش، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، کنیا، نیجریه و فیلیپین وارد بازار خواهند شد.
– 40 درصد از 50 شرکت بزرگ مصرف کننده جهان در این کشورها حضور نداشتند.
– چین و هند از سال 2016 به ترتیب 25 و 15 درصد سرمایهگذاری دیجیتال خود را در این بازارها افزایش داده اند.
– از سال 2017، درآمد تجارت دیجیتال در این هشت کشور چهار برابر شده و معادل 211 میلیارد دلار در سال 2022 است.
2.) 83 درصد از پاسخدهندگان Gen Z با برندها از طریق رسانههای اجتماعی و وبسایتها تعامل داشتند، حتی اگر از آنها خرید نمیکردند.
3.) 80 درصد از پاسخدهندگان گفتند که از کانالهای آنلاین مانند موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و ویدیوها برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات قبل از خرید استفاده میکنند.
– 76 درصد از پاسخدهندگان گفتند که هنگام تصمیمگیری برای خرید آنلاین چیزی تحت تأثیر تعداد زیادی «لایک» یا «نظرات خوب» در رسانههای اجتماعی هستند.
نویسنده: Accenture
10 سپتامبر 2023
منبع: https://instituteforpr.org
انتهای پیام/
|
نظر بدهید