نخستین کنفرانس جهانی صنعت نمایشگاه ایران برگزار می شود

نخستین کنفرانس جهانی صنعت نمایشگاه ایران توسط انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی، موسسه کارگزار روابط عمومی و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا و با همکاری دانشگاه ها، تشکل های داخلی و خارجی، شرکت ها و مراکز نمایشگاهی، سازمان های بین المللی و برندهای خارجی، رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه صنعت نمایشگاه در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه ۱۳۹۲ در تهران برگزار می شود.

شارا– نخستین کنفرانس جهانی صنعت نمایشگاه ایران توسط انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی، موسسه کارگزار روابط عمومی و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا و با همکاری دانشگاه ها، تشکل های داخلی و خارجی، شرکت ها و مراکز نمایشگاهی، سازمان های بین المللی و برندهای خارجی، رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه صنعت نمایشگاه در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه ۱۳۹۲ در تهران برگزار می شود.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری، در سالی که از جانب مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری گردید، نخستین کنفرانس جهانی صنعت نمایشگاه با هدف ایجاد هم افزایی در میان متخصصان و فعالان صنعت نمایشگاهی کشور، گسترش ارتباطات ملی و بین ‏المللی ایران از جهت تعامل با سازمان‏ های جهانی مرتبط، نمایش نقش ‏محوری ایران در توسعه صنعت نمایشگاه و تاکید و نمایش ظرفیت‏ های ایران در حوزه منابع انسانی و فرصت‏ های اقتصادی و فن‏آوری‏ های نوین برگزار خواهد شد که قطعا گامی مثبت در شناسایی و حل مسایل این صنعت در کشور محسوب می شود.

ارائه بسته ‏های فرصت‏ های سرمایه‏ گذاری، نمایش پتانسیل‏ های منطقه ‏ای و جهانی ایران، شناساندن ایران به عنوان یک منطقه ایده‏ آل برای سرمایه‏ گذاری، بررسی و شناخت ابعاد تجاری و اقتصادی صنعت نمایشگاه و ارایه مشاوره به علاقه‏ مندان به تعامل و تشکیل بانک اطلاعاتی کاربردی از فعالان این حوزه از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

این کنفرانس دارای پنج محور اصلی است که مدیریت (برنامه ‏ریزی، اجرا، راهبری و نظارت)، مهندسی (طراحی، ساخت، استانداردها، ایمنی‏، آموزش، شبکه اینترنت)، اقتصاد (عرضه و تقاضا، بازدهی، سرمایه‏ گذاری)، حقوقی (قوانین مدنی، بیمه، پروتکل ‏های ملی و بین‏ المللی) و انتظامی (امنیت، کنترل، نظارت) از اصلی‌ترین محورهای آن را تشکیل می‌دهد که در این بخش چالش‌های حرفه ای و تخصصی صنعت نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

برگزاری کارگاه های تخصصی، برپائی نمایشگاه جانبی، انتشار کتاب جامع صنعت نمایشگاه و راه اندازی پورتال صنعت نمایشگاه از برنامه های محوری و اصلی این کنفرانس است که با مشارکت متخصصان این صنعت از داخل و خارج از کشور مدیریت و اجرا خواهد شد.