نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان ها و انجمن های علمی و تخصصی، نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی را در تاریخ 20 شهریور1392 برگزار نماید.

 

نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی
20 شهریور1392
سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه

 


مقدمه
در سال های اخیر نفوذ زنان در روابط عمومی رشد چشمگیری داشته است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط عمومی در مقام ها و سمت های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان ها وشرکت های دولتی و خصوصی را بر عهده می گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت های علمی و تخصصی همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه های مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان ها و انجمن های علمی و تخصصی، نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی را در تاریخ 20 شهریور1392 برگزار نماید.

اهداف همایش
– کمک به بررسی و تبیین شخصیت و جایگاه زنان در روابط عمومی
– کمک به بررسی و شرح دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانایی ها و استعدادهای آن ها در روابط عمومی
– کمک به بهبود جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی
– ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی
– ایجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بین کارگزاران زن روابط عمومی
– جمع آوری اطلاعات و ارایه آخرین دستاوردهای زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی

برنامه های همایش
– ارایه مقاله در جلسات عمومی و نشست های تخصصی
– طرح تجارب کارگزاران زن روابط عمومی سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
– برگزاری کارگاه های آموزشی و توان افزایی در زمینه روابط عمومی
– تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط عمومی
– تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط عمومی

فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینه های موضوعی همایش به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
– جایگاه و منزلت زنان در روابط عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
– حقوق حرفه ای زنان؛ نقد و بررسی فعالیت های زنان در عرصه روابط عمومی
– منشور حقوق و مسوولیت های زنان در روابط عمومی
– مدیریت زنان در روابط عمومی؛ رویکردی استراتژیک
– برنامه ریزی راهبردی مسایل زنان در روابط عمومی
– راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
 

سایت همایش: http://www.prwomen.ir/fa/?current=home