از دستگاههای روابط عمومی خود برای ارتباط با سیاستها، ابتکارات و موفقیتهای CSR با روشی مناسب و به موقع استفاده کنید.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) به طور فزاینده ای در شهرت یک شرکت مهم است. از این رو، کسب وکارها برای دستیابی به موفقیت،باید CSR را در استراتژی روابط عمومی (PR) خود ادغام کنند.
براساس بررسی های اخیر، اکثر مردم انتظار دارند که کسب وکارها در هر صنعت به مسئولیت اجتماعی شرکت متعهد شوند. با این حال، برای اثربخشی، تلاشهای CSR باید از ارزشهای اصلی یک برند ناشی شود نه یک کمپین ارتباطی.
برندهایی که به طور اصولی عمل می کنند، وفاداری مشتریان به طور فزاینده ارزش را تضمین می کنند. در مقابل، عدم ادغام مؤثر CSR با روابط عمومی می تواند شهرت و جریان درآمد شما را به خطر اندازد.
از CSR برای آگاهی از روابط عمومی استفاده کنید نه آن را تبلیغ کنید
مسئولیت اجتماعی شرکت دارای ارزش روابط عمومی است، اما این برنامه ها فقط برای اهداف روابط عمومی نباید طراحی یا اجرا شوند.
از دستگاههای روابط عمومی خود برای ارتباط با سیاستها، ابتکارات و موفقیتهای CSR با روشی مناسب و به موقع استفاده کنید. اما تأکید کنید که CSR در استراتژی تجاری، رهبری و فرهنگ کاری شما چقدر مهم است.
شرکت شما چگونه باید مشارکت کند؟
برای کسب بهترین نتیجه، ابتدا باید چگونگی تأثیرگذاری شرکت خود را مشخص کنید.
تحقیق و بازخورد منفرد از مشتریان راجع به اینکه چه موضوعاتی برای آنها مهمتر است، انجام دهید. از خود بپرسید: چگونه شرکت شما در موقعیت ایجاد تأثیر منحصر به فرد قرار گرفته است؟
از کارمندان خود به عنوان منبع ایده و رویکردهای CSR استفاده کنید
منابع اخلاقی را تأمین کنید
مصرف کنندگان می خواهند بدانند که محصولات مورد علاقه آنها از زنجیره تأمین پایدار حاصل می شود.
به عنوان مثال، بررسی کلاچ نشان می دهد که نیمی از مردم (58٪) معتقدند صنعت مد باید از منابع اخلاقی استفاده کند.
همه شرکت ها در مقیاس جهانی عمل نمی کنند، با این وجود همه باید نشان دهند که محصولات آنها بدون آسیب به مردم یا محیط زیست تهیه می شود.
فرهنگ شرکت، مسئولیت اجتماعی شما را نشان می دهد، بنابراین همپوشانی CSR با HR می تواند استراتژی روابط عمومی شما را نیز تقویت کند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
نظر بدهید