فروشگاههای “خانه نتفلیکس” شامل کالاها، فعالیتها و تجربیات الهام گرفته از محتوای نتفلیکس خواهند بود.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نتفلیکس در سال 2025 دو فروشگاه فیزیکی دایمی در ایالات متحده افتتاح خواهد کرد.
به گزارش شارا به نقل از Ars Technica، این فروشگاهها به نام “Netflix House” (خانه نتفلیکس) خواهند بود و شامل کالاها، فعالیتها و تجربیات الهام گرفته از محتوای نتفلیکس خواهند بود.
نتفلیکس این فروشگاهها را به عنوان راهی برای ایجاد تعامل بیشتر با طرفداران و بازاریابی محتوای خود میبیند. این فروشگاهها همچنین میتوانند به نتفلیکس کمک کنند تا از رقبای خود متمایز شود.
نتفلیکس در سالهای اخیر با افزایش رقابت از سوی سایر سرویسهای استریم مانند دیزنی پلاس و HBO Max مواجه شده است. این فروشگاههای فیزیکی میتوانند راهی برای نتفلیکس باشند تا تجربهای منحصربهفرد و جذاب برای طرفداران خود ارایه دهد و به آنها کمک کند تا از این سرویس استریم بیشتر لذت ببرند.
نتفلیکس فرصتی عالی برای موفقیت با فروشگاههای فیزیکی خود دارد. با ارایه کالاها، فعالیتها و تجربیات باکیفیت، این سرویس استریم میتواند به مشتریان خود تجربهای منحصربهفرد و جذاب ارایه دهد و به آنها کمک کند تا از این سرویس بیشتر لذت ببرند.
نتفلیکس هنوز جزییات زیادی در مورد آنچه که مشتریان میتوانند در فروشگاهها انتظار داشته باشند فاش نکرده است، اما برخی از احتمالات عبارتند از:
– خرید کالاهای نتفلیکس مانند تیشرت، مجسمه و لوازم جانبی
– شرکت در فعالیتهای تعاملی مانند بازیهای با موانع یا نمایشهای با بلیط
– صرف غذا در رستورانهایی که غذاهای نمایشهای نتفلیکس را سرو میکنند.
در اینجا چند سوال وجود دارد که می توان در مورد این خبر مطرح کرد:
– آیا این فروشگاهها موفق خواهند شد؟
– آیا آنها میتوانند به نتفلیکس کمک کنند تا از رقبای خود متمایز شود؟
– آیا این فروشگاهها ارزش سرمایهگذاری را دارند؟
پاسخ به این سوالات را تنها زمان مشخص خواهد کرد.
منبع: Ars Technica
انتهای پیام/
نظر بدهید