نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است

صنعت روابط عمومی در پاسخ به فناوری جدید، گسترش کانالهای جدید ارتباطی و استفاده بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها با باقی ماندن دیجیتال به عنوان اصلی ترین عامل رشد صنعت روابط عمومی، تغییراتی را تجربه کرده است. با این حال، شرکت های روابط عمومی با کمبود منابع برای تأمین نیازهای رو به رشد استعدادهای متنوع در رسانه ها، با یک بحران استعدادی روبروست.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| به گفته شرکت بروی، بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است، به طوری که حدود ۷۰ درصد آژانس های روابط عمومی خدمات گسترده ای را ارایه می دهند. این خدمات شامل روابط رسانه ای، خدمات مدیریت بحران، خدمات لابی و مدیریت رویدادها به همراه خدمات بازاریابی برند می باشد و به همین دلیل خریداران یک پایگاه بزرگ عرضه دارند.


اروپای غربی، آمریکای شمالی و برخی از قسمت های اپک مانند استرالیا، ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور از بلوغ بازار بالایی برخوردار هستند. مهمترین چالش بازارهای روابط عمومی اروپا و آمریکای شمالی یافتن و حفظ استعدادهای مهم در زمانی است که نیاز به استعداد برای مدیریت مناطق تخصصی مانند روابط عمومی دیجیتال در حال افزایش دارند.


صنعت روابط عمومی در پاسخ به فناوری جدید، گسترش کانالهای جدید ارتباطی و استفاده بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها با باقی ماندن دیجیتال به عنوان اصلی ترین عامل رشد صنعت روابط عمومی، تغییراتی را تجربه کرده است. با این حال، شرکت های روابط عمومی با کمبود منابع برای تأمین نیازهای رو به رشد استعدادهای متنوع در رسانه ها، با یک بحران استعدادی روبروست…


یافته های کلیدی
• فعالیت های روابط عمومی از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مهمترین روندی است که به دلیل افزایش نفوذ موبایل و اینترنت در بازارهای پیشرفته دیده می شوند.


• فرصت های کلیدی صرفه جویی در هزینه در بازار روابط عمومی از طریق روابط عمومی دیجیتال، تعامل مستقیم با فروشندگان شخص ثالث، ادغام آژانس، پرداخت ساعت مذاکره با نرخ ساعتی و تمدید مدت است.


• خریداران می توانند به جستجوی بسته های خدمات و تعامل با آژانس های برتر جهانی، یا مدیریت موضوعات تفکیک نشدنی و امور عمومی و همکاری با آژانس های محلی برای این خدمات بپردازند.


• به منظور ایجاد محتوا با حجم بالا که در بیشتر نشریات تجاری قرار می گیرد، بازاریابان باید به یادگیری هوش مصنوعی نگاه کنند که به دستگاه ها اجازه می دهد تا محتوا را با کیفیتی مشابه انسان تولید و منتشر کنند…


• یافتن و حفظ استعداد به عنوان بزرگترین چالش برای آژانس های روابط عمومی رتبه بندی شده است و منجر به افزایش حقوق پرسنل روابط عمومی برای حفظ آنها می شود. بر این اساس، هزینه های آژانس تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا سهم استعداد در کل هزینه آژانس ۶۰ درصد است.


منبع: https://www.prnewswire.com
نویسنده: دبوباتا همبرام

مترجم: مریم میرعبدالحق