نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران/ گسترش روابط عمومی در جامعه ملاک و مبنای پیشرفت مردم‌سالاری است

احمد مسجد جامعی نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: نظرخواهی از مردم درباره تاثیر پروژه‌های عمرانی بر زندگی و رفاه آن‌ها، نگاهی است که در حال حاضر در حوزه مدیریت شهری در حال گسترش است.

 شارااحمد مسجد جامعی گفت: روند رو به رشد روابط عمومی در کشور به دلیل رابطه ماهیت آن با نظام‌های مردم‌سالار است.

به گزارش شارا، نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان این که در نگاه‌های القایی، وجود روابط عمومی ضرورت ندارد، افزود: در حکومت مردم‌سالار روابط عمومی از آن جهت مهم است که آرایی که مسوولان از مردم می‌گیرد، مسیر حرکت آن‌ها را مشخص می‌کند. بنابراین گسترش روابط عمومی در جامعه ملاک و مبنای پیشرفت مردم‌سالاری است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: وجه مردم‌سالاری که در حوزه روابط عمومی وجود دارد، جنبه اخلاقی دارد چرا که ما نسبت به مردم یک تعهد اخلاقی داریم و هزینه‌هایی که برای روابط عمومی پرداخت می‌کنیم، رضایت‌مندی فردی و جمعی ایجاد می‌کند زیرا علم روابط عمومی در ‌آنجا که ارتباط با مردم است، دفاع از حقوق آن‌ها و پاسخ‌گویی به خواست عمومی است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست‌هایی که در حوزه مدیریت شهری مطرح است اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری هم سند مطالعه ابعاد اجتماعی را طراحی کرده‌ایم که باید در همه پروژه‌های عمرانی لحاظ و به عنوان یک پیوست اجتماعی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: نظرخواهی از مردم درباره تاثیر پروژه‌های عمرانی بر زندگی و رفاه آن‌ها، نگاهی است که در حال حاضر در حوزه مدیریت شهری در حال گسترش است.

مسجدجامعی درباره رابطه روابط عمومی با هنر یادآور شد: هنر یکی از ابعاد فعالیت‌های روابط عمومی است زیرا بیان هنری برای روابط عمومی یک ارزش است و در همه فعالیت‌ها برای ماندگاری پیام از ظرفیت‌های هنری استفاده می‌شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران  در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری پیشکسوتان حوزه روابط عمومی امکان ارتقاء فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری فراهم شود.

 

سوابق شغلی