شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- در مطلبی که در وبلاگ در مورد مخاطب یابی رفتاری نوشته شده است به تلاش وب سایت ها برای شناسایی هر چه بیشتر مخاطبان تاکید شده اما در نظرسنجی که از کاربران صورت گرفته است نظر کاربران در مورد رضایت یا عدم رضایت آن ها از رهگیری رفتاری در اینترنت پرسیده شده که در این مطلب به نتایج آن اشاره می شود.
در این نظرسنجی ، اکثر کاربران اعلام کرده اند که با رهگیری رفتارشان برای ارائه تبلیغات هدفمند به آن ها در وب سایت ها موافق نیستند که میزان مخالفان در مورد رهگیری در تلفن های هوشمند بیشتر از کامپیوترهای رومیزی است.
اما چرا این مطلب را در وبلاگ قرار دادم و هدفم از نوشتن آن چیست؟
ایده سازی در فضای اینترنت در قالب ایجاد وب سایت و درآمد زایی خیلی کار شیرینی است اما ممکن است که بگویید من فرد خلاقی نیستم ، ایده ای به ذهنم نمی رسد یا …
راه موفقیت در فضای اینترنت ارائه راهکارهایی است که بتواند زندگی افراد را تسهیل کند ، کاربران را سرگرم کند و …
باید در زندگی روزمره خود و دیگران دنبال فرایندهایی باشیم که بتوان با انتقال آن ها به فضای اینترنت در قالب وب سایت های اینترنتی مشکلات را کم کرد ، هزینه ها را کاهش داد و خلاصه مفید بود. این راه و رمز درآمد زایی از اینترنت است. تاریخچه سایت های مشهور دنیا را که مرور کنیم می بینیم این سایت ها در ابتدا با ایده های ساده پا به فضای اینترنت گذاشته اند و در ادامه حرفه ای تر شده اند.
شاید شما نیز مانند من در صورتی که علاقه به درآمدزایی در فضای اینترنتی داشته اید در ابتدای راه روش های مختلف را تست کرده اید از خواندن ایمیل ها به روش PTR گرفته تا خرید سی دی های آموزش کسب درآمد از اینترنت.
اما روش درآمد زایی از طریق اینترنت همان موردی بود که گفتم. تا حالا فکر کرده اید چرا در ایران با وجود این همه وب سایت چرا یک وب سایت خاص و قابل رقابت با وب سایت های برتر دنیا نداریم؟ جواب این سوال در این است که بیشتر وب سایت های ما دارای ایده هایی هستند که کپی برداری از سایت های خارجی هستند و فقط فارسی سازی شده اند.
بیایید کار را از همین جا شروع کنیم. به عنوان مثال از یک طرف مخاطب یابی رفتاری کاربران مفید اعلام شده است و از سوی دیگر کاربران برای انجام این کار رضایت کافی ندارند. چه ایده ای می توان پیدا و چه سایتی می توان ایجاد کرد که این مشکل برطرف شود؟
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
نظر بدهید