بر اساس نتایج تحقیقات پی آر نیوزوایر، نسبت میان بازدید محتوایی که تنها از عکس استفاده می کند و محتوایی که از تمام محتواهای بصری استفاده می کنند، 14 درصد نسبت به 77 درصد می باشد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: عادل میرشاهی- تولید محتوای بصری یکی از مهمترین بخش های روابط عمومی است که گاهی اوقات به فراموشی سپرده می شود.
بر اساس نتایج تحقیقات پی آر نیوزوایر، نسبت میان بازدید محتوایی که تنها از عکس استفاده می کند و محتوایی که از تمام محتواهای بصری استفاده می کنند، 14 درصد نسبت به 77 درصد می باشد.
در واقع روابط عمومی ها با توجه به این نتایج باید صرف وقت و انرژی بیشتری را برای تولید محتوای بصری انجام دهند.
اینفوگرافیک ها، عکس ها، نمودارها، چارت ها، فیلم ها، سریال ها، تیزرهای آموزشی و تبلیغاتی و سایر انواع بصری می تواند به جذب مخاطب کمک کند.
حضور در شبکه های اجتماعی فیلم و عکس محور نظیر یوتیوب و پینترست نیز نیازمند این نوع از محتوا است.
|
نظر بدهید