مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که شامل مجموعه فیلم‌ها، تیزرها، مقالات و محتوای آموزشی مرتبط با این کنفرانس است، منتشر شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که شامل مجموعه فیلم‌ها، تیزرها، مقالات و محتوای آموزشی مرتبط با این کنفرانس است، منتشر شد.

این کنفرانس که در هشتم و نهم اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود، به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.

عناوین و محتوای منتشر شده:

درباره کنفرانس:
معرفی کنفرانس بیستم
۲۰سالِ رفته بر کنفرانس روابط‌عمومی
گفتگو با دبیر اجرایی کنفرانس
سخنرانان کنفرانس
سومین جشنواره مردم‌داری ایران
کارگاه‌های آموزشی
تندیس بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
پوستر کنفرانس
بیانیه کنفرانس

نظرسنجی:
پیش‌گفتار پدر فناوری اطلاعات ایران
خلاصه‌یافته نظرسنجی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران
راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
کتاب یافته‌های نخستین نظرسنجی بررسی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران

مقالات منتخب:
الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین
کاربرد هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای روابط‌عمومی
چالش‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
هر آنچه باید درباره آینده هوش مصنوعی در تبلیغات بدانید
اختلال هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: یک نعمت یا یک چالش؟
هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: مزایا و نمونه‌ها
اخلاق و شفافیت؛ استاندارد و چالش روابط‌عمومی ‌در عصر هوش مصنوعی
بایسته‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی با رویکرد مدیریت بحران
روابط‌عمومی خودکار؛ واقعیت یا رویا؟ چشم‌انداز، فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی مولد و آینده روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و هوش مصنوعی یک رابطه در حال ظهور
مدل ارزش‌آفرینی و جهت‌گیری روابط‌عمومی در عصر متاورس
هوش مصنوعی، قاتق نون یا قاتل جون
روابط‌عمومی و هوش مصنوعی فقط راجع به ماشین‌ها نیست


فیلم‌ها:
موج آینده روابط‌عمومی: این ویدیو به بررسی روندهای نوظهور در حوزه روابط‌عمومی و نقش هوش مصنوعی مولد در این زمینه می‌پردازد.
معرفی ابزارهای هوش مصنوعی مولد: در این ویدیو، تعدادی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد که برای روابط‌عمومی مفید هستند، معرفی می‌شوند.
فناوری نامرئی: این ویدیو به “فناوری نامرئی” و کاربرد آن در فناوری پوشیدنی می‌پردازد.
یادگیری ماشینی: در این ویدیو، به نقش یادگیری ماشینی در ارتقای عملکرد روابط‌عمومی و پیش‌بینی رفتار مخاطبان پرداخته می‌شود.
مهارت پرامپت‌نویسی: این ویدیو به آموزش مهارت پرامپت‌نویسی برای استفاده بهتر از ابزارهای هوش مصنوعی مولد می‌پردازد.

تیزرها:
تیزر کنفرانس: این تیزر به معرفی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و محورهای آن می‌پردازد.
تیزر کارگاه هوش مصنوعی: این تیزر به معرفی کارگاه آموزشی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی که در حاشیه کنفرانس برگزار می‌شود، می‌پردازد.
تیزر جشنواره مردم‌داری: این تیزر به معرفی جشنواره مردم‌داری و اهداف آن می‌پردازد.
تیزر کتاب: این تیزر به معرفی کتابی که در زمینه هوش مصنوعی و روابط‌عمومی منتشر شده است، می‌پردازد.

 

انتشارات:
ویژه‌نامه کنفرانس
معرفی پنج عنوان کتاب آموزشی و کاربردی جدید
فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کنفرانس می‌توانند به وب‌سایت کنفرانس به آدرس www.kpri.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/