
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– از آنجایی که شرکتهای رسانهای در حال تغییر مدلهای درآمد خود هستد، بسیاری از تبلیغات به شکل بنر دست کشیدهاند و به شراکت محتوایی روی آوردهاند. این بدان معناست که نیاز به محتوا هیچگاه تا به این اندازه مهم نبوده است. اما از آنجایی که هنوز با کمبود پرسنل مواجه هستند، در سال 2017 احتمال بیشتری وجود دارد که انتشار مقالات آموزشی و تفکرات رهبری خود را به نشریات بزرگ بسپارند.
در سال 2017 همچنین شاهد وبلاگنویسی بیشتری از جانب شرکتها خواهیم بود. در حالی که تا چند سال پیش بسیاری از شرکتها از وبلاگنویسی، به دلیل دشوار بودن تهیه مطلبی که خواننده داشته باشد، طفره میرفتند، اکنون به کمک رسانه اجتماعی ارسال مطلب به مخاطبان هدف بسیار آسان شده است و تحولی که در صنعت رسانه ایجاد شده است، بسیاری از نویسندگان مستقل را بر آن داشته است که از این تلاشها پشتیبانی کنند.
|
نظر بدهید