معرفی کتاب: ستاره راک روابط عمومی (نام یک کتاب تجاری کوچک)

نوشته سیندی هانیج Cyndy Hoenig – تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) چه چیزی یک برنامه موفقیت آمیز روابط عمومی را ایجاد می کند؟ آیا واقعاً شغل من به آن نیاز دارد؟ می توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد. نیاز به توانایی های بسیاری دارد و شامل یک کار سخت در طول یک دوره زمانی است.


روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند. روش سرگرم کننده و بسیار شخصی سیندی طرح های اولیه  قدرتمندی را ترسیم می کند که در روابط عمومی مؤثر، توانمند است.


فکر کنید مانند یک شخص در روابط عمومی به هرکسی کمک می کنید تا با تقویت همکاران توسط شرکت خودشان، نتایج را به حداکثر برسانید.


سیندی هانیج یک کارگزار روابط عمومی مجرب و حرفه ای بود که اعتبار شرکت های بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزایش داد، در جایی که او به عنوان مدیر بخش مصرف کننده در تلویزیون کار می کرد. حوزه مهارتی وی در بخش برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط رسانه ای بود که در این زمینه به سطوح بالایی از پوشش رسانه ای دست پیدا کرد. هانیج مدیر عامل و بنیانگذار روابط عمومی پیور است.
چه کتاب هایی برای مطالعه در تابستان در لیست شما هستند؟