شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| امروزه در سطحی وسیع تأیید شده که روابط عمومی نقشی حیاتی در کل نظام کاری و تجاری ایفا میکند. بقا و اثربخشی هر سازمانی اکنون منوط به روابطی است که با «افراد مرتبط و ذینفع» برقرار میکند.
درک و ادارۀ پیچیدگی روابط موجود بین سازمانهایی که روز به روز بیشتر پذیرای نظرات و پیشنهادها میشوند، وظیفۀ اصلی روابط عمومی است. اگرچه کمتر کسی است که این واقعیت را انکار کند، اما همه نسبت به توانایی شاغلان روابط عمومی برای ایفای این نقش بنیادی اعتقاد ندارند.
هدف این کتاب نشان دادن نقشی اصلی است که بخش یا نهاد روابط عمومی در ادارۀ سازمان کارامد میتواند و باید ایفا کند، و این که روابط عمومی چگونه به بخشی ذاتی و درونی هر وظیفۀ دیگر مدیریت تبدیل میشود.
روابط عمومی مؤثر از جنبههای مختلف بر دستیابی به موازنۀ صحیح مبتنی است: موازنه بین تشریفات رسمی و انعطافپذیری در ساختار سازمان؛ بین تشویق نوآوریها و اتکاء به تجربه و سنت؛ بین واکنش بیش از حد یا کمتر از حد به رویدادها. این کتاب گزینهها را مد نظر قرار میدهد؛ مرتبط بودن تکنیکهای جاری مدیریت با روابط عمومی را ارزیابی و راههای مناسب استفاده از بسیاری از ایدههای مطلوب در کتب و انتشارات نظریۀ مدیریت را پیشنهاد میکند. همچنین برخی تکنیکهای تازه و مبتکرانه را برای بهبود مدیریت روابط عمومی عرضه مینماید.
این کتاب برای شاغلان روابط عمومی در سطوح گوناگون و نیز برای کسانی که مایلند وارد این صنعت شوند باید جذاب باشد.
کتاب روابط عمومی سازمانی را حتما مطالعه کنید
مرکز پخش:
09121938419 – 66570194(021) – 66943670 (021)
لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4587
نظر بدهید