معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ 13گام مهم برای موفقیت آژانس روابط‌عمومی

این کتاب اشاره دارد به اینکه معدودی از متخصصان روابط‌عمومی، روند ادغام و حصول موفقیت در صنعت روابط‌عمومی را درک می کنند.

این می تواند در زمانی هایی اتفاق بیاقتد که مسئله خرید یا فروش یک محصول یا خدمت برای سازمان فرا می رسد،

نویسنده: Rick Gould CPA M.S. J.D
 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| این کتاب اشاره دارد به اینکه معدودی از متخصصان روابط‌عمومی، روند ادغام و حصول موفقیت در صنعت روابط‌عمومی را درک می کنند.

 

 این می تواند در زمانی هایی اتفاق بیاقتد که مسئله خرید یا فروش یک محصول یا خدمت برای سازمان فرا می رسد،


در این کتاب یاد می گیرید که چگونه در شرکت خود ارزش ایجاد کنید، ارزش خریدهای بالقوه را ارزیابی کنید. درک کنید که فروشندگان چه چیزی را می خواهند، تعیین کنید که خریداران برای دیدن چه چیزهایی نیاز دارند مدیریت ادغام و حصول را از ابتدا تا پایان با جدیدترین نسل از متخصصان روابط‌عمومی در ذهن خود تعیین کنید. انجام آن کار درست، علاوه بر ارزشمندی در جعبه ابزار کارآفرینی شماست.
 
 منبع: کتاب سال روابط‌عمومی/ انجمن متخصصان روابط‌عمومی