معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو: نهادینه کردن فرهنگ صنعتی کشور از رسالت‌های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های صنعتی است

با کمک روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان ها و نهادهای اجرایی می توانند در نهادینه کردن فرهنگ صنعتی کشور تاثیر به سزایی داشته باشند.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در همایش بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با کمک روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان ها و نهادهای اجرایی می توانند در نهادینه کردن فرهنگ صنعتی کشور تاثیر به سزایی داشته باشند.
 
  این همایش که توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد، علی نبوی ضمن خیر مقدم به اساتید
روابط‌عمومی و پیشکسوتان این حوزه گفت : مباحث مطرح شده در این حوزه می تواند یاریگر ما در پیشبرد اهداف سازمانی باشد.
 
 وی خاطر نشان کرد: اقلیم ایران در منطقه خشک آب و هوایی قرار دارد و مطابق با آن در حوزه های گوناگون از قبیل آب، کشاورزی، صنعت و خدمات دچار چالش های گوناگونی هستیم.
 
 نبوی با اشاره به فلسفه وجودی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه توسعه و نوسازی صنایع است، افزود: با فرهنگ سازی می توانیم اصالت کارکردن، تولید و بهره ور بودن را مطرح و نقاط هدف را مشخص و گام های موثرتری را برداریم.
 
 معاون وزیر صمت گفت: متاسفانه خطاهایی در امور اجرایی داریم که فرهنگ کار در کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.
 
 نبوی یادآور شد در حال حاضر یکی از مشکلات اقتصادی که داریم عدم تولید ثروت است و اگر بحث تولید صنعتی و افزایش ظرفیت صنعتی کشور افزایش یابد ، تحولات اقتصادی خوبی را شاهد خواهیم بود.
 
 وی با تاکید بر ارزشمندی تلاش و پیشرفت درحوزه تولید و اقتصاد افزود: امید آفرینی در جامعه از مباحثی است که روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها می توانند با هنر ارتباطات در جامعه بیافرینند.