شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سید عبدالحمید احمدی امروز در مراسم معرفی روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: حاصل جمع تلاش های مدیرتی دستگاه ها به توانایی روابط عمومی بستگی دارد که در این خصوص روابط عمومی ها می توانند بسیاری از نیازهای مخاطبان را جواب گو باشند.
وی ادامه داد: بخش روابط عمومی، بخشی پر اهمیت در هر سازمان به شمار می رود چرا که باید میزان کارایی هر دستگاه را از عملکرد روابط عمومی آنها جست وجو کرد.
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: بعضی از روابط عمومی ها به عنوان مشاور مدیر، خدماتی ارایه می کنند که باید شناخت و آگاهی کافی از حیطه کار و مدیریتی مجموعه داشته باشند.
وی اظهار کرد: یکی از نکات مهم در روابط عمومی برتر، برقرار ارتباط با رسانه ها است چون حوزه ورزش پر مخاطب و پویا است.
احمدی افزود: اگر بخواهیم از ظرفیت رسانه ها بهره لازم ببریم، باید به فضای نقد رسانه بیشتر توجه کرد زیراکه این اقدام در مرتفع شدن تنگناه های ورزشی موثر است.
* روابط عمومی ها در موفقیت های سازمان ها بهترین سهم را دارند
مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: اقدامات روابط عمومی ها در موفقیت و روند روبه رشد دستاوردهای مدیران سهم به سزایی دارد.
وی افزود: باید تمامی ادارات استانی و شهرستانی وزارت ورزش و جوانان درخدمت رسانی مطلوب به مردم گام های خوبی بردارند تا در سال پایانی عمر دولت گام های موثر در حوزه ورزش برداشت.
ناظمی به نبود شبکه تلویزیونی استانی صدا و سیما در پوشش رویدادهای خبر انتقاد کرد و گفت: شبکه تلویزیونی تهران می تواند در پوشش اخبار و رویدادها استانی، ملی و بین المللی موثر باشد چون با تدابیر جدید سرپرست سازمان صدا و سیما در راه اندازی شبکه استانی می توان بسیاری از مسائل را به تصویر کشید.
|
نظر بدهید