معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی می بایست پیگیر مسایل مردم در راستای رفع نارضایتی ها باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه هاست و عملکرد هر دستگاه، برون داد تلاش دولت و نظام است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه هاست و عملکرد هر دستگاه، برون داد تلاش دولت و نظام است.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز دوشنبه در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات و عملکرد دستگاه های اجرایی را از ابزار اعتمادسازی عمومی برشمرد.


وی با تاکید بر نقش کلیدی روابط عمومی در ایجاد ارتباط سالم بین سازمان و مردم خاطرنشان کرد: هر دستگاه اجرایی به فراخور وظیفه ای که به عهده دارد، اقدامات و برنامه هایی را در راستای رفع مشکلات مردم در طول سال انجام می دهد که انعکاس این عملکرد به عهده روابط عمومی است.


رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی در کنار این وظیفه می بایست پیگیر مسایل مردم در راستای رفع نارضایتی ها باشد.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی به دنبال شفافیت است و واقعیت ها را منعکس می کند تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی باید اهل تحلیل باشد تا بتواند در انتقال عملکرد دستگاه، رضایت مردم را جلب کند.


خوش خبر از اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواست، ضمن آسیب شناسی اقدامات روابط عمومی ها با برنامه ریزی درست و برگزاری دوره های آموزش متناسب با نیاز دستگاه ها به تقویت روابط عمومی ها کمک کنند.


وی گفت: روابط عمومی می بایست با استفاده از اطلاعات دقیق مربوط به سازمان، نیازهای مخاطبانش و نواقصی که وجود دارد به تولید محتواهایی دست بزند که جایگاه سازمان را به درستی به نمایش بگذارد و اثربخش باشد.