شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچه استقبال از رییس جمهور باشکوه تر باشد تیر خلاصی بر تابوت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است چون این دشمنان درصدد ناامید کردن مردم کشورمان هستند .
به گزارش گروه دریافت خبر نسیم امروز؛ دکتر ولی الله حیاتی در جمع اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در سفر پیش روی رییس جمهور و هیات دولت به این استان را فراهم کنند.
وی افزود: روابط عمومی ها باید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و نقطه نظرات آنان را شنیده و اگر چالشی هست آن را در دستگاه خود حل کنند تا سفری باشکوه را برای هیات دولت به این استان رقم بزنیم زیرا هرجا که از حضور و نقطه نظرات مردم بهره برده ایم به موفقیت و توفیقات بیشتری دست یافته ایم.
دکتر حیاتی در ادامه سخنان خود روابط عمومی ها را مشاوران امین و زبان گویای دستگاه های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها هم باید مشورت دهند و هم اطلاع رسانی دقیق از خدمات دولت داشته باشند و این وظیفه سنگینی است که بر دوش آنان قرار گرفته است زیرا روابط عمومی ها حلقه اتصال بین مردم و مدیران هستند.
وی تصریح کرد: انعکاس خدمات دولت در بخش های مختلف ، فراهم کردن ملاقات حضوری مردم با مدیران خود ، انعکاس اخبار امیدوار کننده در سطح جامعه ، انتقال خدمات درست به مردم و اطلاع رسانی دقیق و صادقانه از دیگر وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.
وی در پایان سخنان خود، قول مساعد حل مشکلات و چالش های حوزه روابط عمومی های استان را داد. در ادامه این نشست سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز گفت: نیروهای روابط عمومی بعنوان قلب تپنده دستگاه های اجرایی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شناخته می شوند.
علی قلی زاده تصریح کرد: روابط عمومی ها باید خدمات دولت را بیان کرده و انعکاس و بازخورد افکار عمومی را به خدمتگزاران نظام اعلام کنند زیرا همواره جزو پیشرانان خدمات دولت محسوب می شوند. وی خاطرنشان کرد: ارتباط استاندار در راس شورای هماهنگی روابط عمومی ها را به این معنا دانست که اگر دستورات و بخشنامه ها از سوی دولت به صورت سلسله مراتب به سازمانها ابلاغ می شود ارتباط استاندار با مدیران روابط عمومی ها ارتباط با قلب تپنده سازمانه جهت ایجاد جریان خدمات با شوق بیشتر در سازمانهاست.
|
نظر بدهید