شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کارشناسان میگویند هوش مصنوعی مانند چتجیپیتی در تولید محتوای نوشتاری خوب است و میتواند این کار را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.
مشاغل رسانهای در سراسر جهان – از جمله مشاغل تبلیغاتی، نویسندگی فنی، روزنامهنگاری و هر نقشی که شامل تولید محتواست – ممکن است تحت تأثیر چتجیپیتی و اشکال مشابه هوش مصنوعی قرار گیرد. به این دلیل که هوش مصنوعی قادر است دادههای مبتنی بر متن را به خوبی بخواند، بنویسد و درک کند.
تجزیه و تحلیل و تفسیر حجم وسیعی از دادهها و اطلاعات مبتنی بر زبان مهارتی است که انتظار دارید فناوریهای هوش مصنوعی مولد آن را افزایش دهند.
پل کروگمن، اقتصاددان، در مقالهای در نیویورک تایمز گفت که چت جیپیتی ممکن است بتواند وظایفی مانند گزارشدهی و نوشتن را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.
صنعت رسانه در حال حاضر شروع به آزمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کرده است. سایت خبری فناوری CNET از یک ابزار هوش مصنوعی مشابه چت جیپیتی برای نوشتن دهها مقاله استفاده کرد – اگرچه ناشر مجبور شد تعدادی اصلاحات را انجام دهد – و BuzzFeed از فناوری سازنده چتجیپیتی برای تولید اشکال جدید محتوا مانند آزمونها و راهنمای سفر استفاده کرده است.
با این حال اکثر کارهایی که توسط سازندگان محتوا انجام میشود، خودکار نیستند.
قضاوت انسانی زیادی در مورد هر یک از این مشاغل وجود دارد.
منبع: یاهونیوز
انتهای پیام/
نظر بدهید