مشارکت محتوای جهانی انحصاری برای بازار روابط‌عمومی

این مشارکت به مشتریان سیژن دسترسی به اخبار معتبر داو جونز از جمله وال استریت ژورنال، بارونز، مارکت واچ و داو جونز نیوزوایرز را می‌دهد. این مشارکت همچنین به مشتریان سیژن امکان نظارت و تجزیه و تحلیل محتوای هزاران منبع دارای مجوز در سراسر جهان را می‌دهد.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در 7 سپتامبر 2023،سیژن (Cision) و داو جونز (Dow Jones) اعلام کردند که یک مشارکت محتوای جهانی انحصاری را برای بازار روابط‌عمومی و ارتباطات شرکتی امضا کرده‌اند.

 

به گزارش شارا به نقل از سیژن، این مشارکت به مشتریان سیژن دسترسی به اخبار معتبر داو جونز از جمله وال استریت ژورنال، بارونز، مارکت واچ و داو جونز نیوزوایرز را می‌دهد. این مشارکت همچنین به مشتریان سیژن امکان نظارت و تجزیه و تحلیل محتوای هزاران منبع دارای مجوز در سراسر جهان را می‌دهد.


این مشارکت مزایای متعددی را برای مشتریان سیژن به همراه دارد، از جمله:
– دسترسی به اخبار معتبر و قابل اعتماد از داو جونز، یکی از معتبرترین ناشران جهان
– امکان نظارت و تجزیه و تحلیل محتوای هزاران منبع دارای مجوز در سراسر جهان
– ابزارها و قابلیت‌هایی که به مشتریان کمک می‌کند شهرت برند خود را مدیریت کنند، بر موضوعات حیاتی تجاری را نظارت کنند و استراتژی‌های ارتباطی تأثیرگذار ایجاد کنند.
 

این مشارکت یک فرصت مهم برای سیژن است تا ارزش خود را برای مشتریان خود افزایش دهد و در بازار روابط‌عمومی و ارتباطات شرکتی پیشتاز باشد.

 

انتهای پیام/