مسدود کردن آگهی

تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با توجه به تحقیقات Pew Research، 65 درصد از بزرگسالان از شکلی از رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در کشور وب‌گردی روزانه در اینترنت دارند، که به این معنی است که تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. همچنین، تنها 5 درصد از جمعیت بزرگسال از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده نمی کنند. اجازه بدهید مقداری دقیق تر به این موضوع بپردازیم.


اگر شما وارد سیستم (شبکه) شده اید، آگهی دهندگان به دنبال یافتن شما هستند. و آن باید برای مشتریان شما که می خواهید در میان این تبلیغ ها باشند درست به نظر برسد.

 

با این حال، Pew Research نکته مهم دیگری را به اشتراک گذاشته است: 45 میلیون آمریکایی از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. تقریبا در همه کشورهای جهان، خرید و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات رشدی دو رقمی داشته است.


بنابراین، توازن (تعادل) کجاست؟ روابط عمومی چگونه می تواند به مشتریان توصیه کند که یک کمپین رسانه ای اجرا نمایند آن هم با وجود گسترش این مسدود کننده های تبلیغات؟

 

تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.