مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات

تبلیغات بدون هدف و برنامه ریزی شده و بی توجهی به شعور مخاطب که درمیان انواع رنگ ها آلودگی تصویری را تحمل کردند احساس بدی را القا کرد که نه در شان ورزش کشوربود و نه میلیون ها مخاطب داخلی و خارجی.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| شهرآورد پایتخت این بار علاوه بر نداشتن جذابیت بازی، تصویر جدیدی از تبلیغاتی را در پی داشت که در نوع خود اگر نگوییم بی نظیر که کم نظیر بود. ده ها برند از رب گوجه فرنگی، کنسرو ماهی، چای..،فروشگاه زنجیره‌ای … گرفته تا اپلیکیشن ها، اپراتور و بانک ها…


تبلیغات بدون هدف و برنامه ریزی شده و بی توجهی به شعور مخاطب که درمیان انواع رنگ ها آلودگی تصویری را تحمل کردند احساس بدی را القا کرد که نه در شان ورزش کشوربود و نه میلیون ها مخاطب داخلی و خارجی.


لزوم سازماندهی امر تبلیغات در مسابقات امری اجتناب‌ناپذیر است که بایستی مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.


حمید موفق