مسئولیت اجتماعی

سازمان هایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمان هایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بررسی فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) برای بیشتر سازمان ها که CSR را تأیید می کنند و بخش لاینفک تجارت خود می دانند، یک رویداد روابط عمومی محسوب نمی شود. البته، بی شک افرادی وجود دارند که در پی یک عکس فوری هستند، اما متوسط خوانندگان می توانند آن را در یک چشم به هم زدن درک کنند. CSR امروزه از دو لحاظ برای یک شرکت دارای اهمیت است:


– سهیم کردن کارکنان در امور و حفظ این حالت
– جایگزینی خود به عنوان یک عضو شرکت و همراستا کردن خود با تعهدات آرم تجاری از طریق این برنامه ها


به نظر من، سازمان هایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمان هایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)