مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

علی اکبر نژادعلی مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن ابلاغ این احکام، به اساسنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان بزرگترین توزیع کننده فرآورده‌ در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تأمین و توزیع فرآورده، نگهداشت و بهینه‌سازی سوخت از جمله فعالیت اصلی شرکت است که با توجه به اهمیت ویژه تأمین و توزیع فرآورده، تمامی واحدهای زیرمجموعه باید تلاش کنند تا این فرآیند به نحو احسن انجام شود.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی اکبر نژادعلی مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن ابلاغ این احکام، به اساسنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان بزرگترین توزیع کننده فرآورده‌ در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تأمین و توزیع فرآورده، نگهداشت و بهینه‌سازی سوخت از جمله فعالیت اصلی شرکت است که با توجه به اهمیت ویژه تأمین و توزیع فرآورده، تمامی واحدهای زیرمجموعه باید تلاش کنند تا این فرآیند به نحو احسن انجام شود.
 
 وی با بیان این موضوع که مدیریت تأمین و توزیع یکی از حساس‌ترین مدیریت‌ها در شرکت ملی پخش است، جایگزینی روش‌های علمی و مکانیزه با روش سنتی در رویه‌ها و فرآیندهای آن مدیریت به ویژه نظام حمل و نقل، تأمین و مهندسی فرآورده را در دستور کار قرار داد.
 
 وی همچنین در بخشی از سخنان خود ارتقاء انضباط مالی و شفاف‌سازی هزینه‌ها و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز را مورد تاکید قرار داد.
 
 این مقام مسئول در معارفه سرپرست
روابط‌عمومی نیز توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان را یکی از اهداف اصلی سازمان برشمرد و گفت: روابط‌عمومی یکی از ارکان اصلی این شرکت است و می‌بایست ضمن آموزش مناسب به نیروی انسانی، در حوزه تبلیغات، امور فرهنگی، ارتباط با رسانه نیز در جهت معرفی شرکت برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
 
 در پایان این مراسم، ضمن اهدای احکام، از خدمات جعفر سالاری‌نسب مدیر قبلی تأمین و توزیع و احمدرضا چگنی رئیس پیشین روابط‌عمومی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.