مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز: نقش رسانه‌ها در ترویج فناوری و نوآوری برجسته و بدیهی است

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، نقش رسانه‌ها و جراید در شناساندن و ترویج محصولات نوآور و فناور را برجسته و بدیهی دانست.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، نقش رسانه‌ها و جراید در شناساندن و ترویج محصولات نوآور و فناور را برجسته و بدیهی دانست.
 
 به گزارش شارا، سعید نامور در حاشیه هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی هرسال در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و امسال شاهد حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه بودیم.»
 
 وی نقش رسانه‌ها و جراید در شناساندن محصولات نوآور را مهم دانست و افزود: «یکی از مهم‌‌ترین بخش تبلیغات و ترویج محصولات نوآور و فناور، رسانه‌ها و جراید هستند که امسال توانستیم با انتشار اخبار و مصاحبه‌های گوناگون از صاحبان طرح و ایده و واحدهای فناور و مسئولان به وظیفه رسانه‌ای خود عمل کنیم.»
 
 مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: «امروزه با پیشرفت سرعت انتقال اطلاعات از طریق رسانه‌ها و فضاهای مجازی، امکانات تبلیغ و ترویج بیشتر است که می‌تواند یکی از عوامل مهم در کسب و کار دیجیتالی باشد.»
 
 نامور یادآور شد: «با توجه به اهمیت موضوع دانشگاه نسل سوم و دانشگاه کارآفرین در نظر داریم زمینه‌های لازم را برای تبلیغ و شناساندن مراکز تحقیقاتی، هسته‌های فناور و رشد و پارک علم و فناوری به دانشجویان و جذب ایده‌های آنان در این مراکز داشته باشیم.»
 
 وی به بسترسازی برای حضور رسانه‌ها و جراید ملی و محلی به‌عنوان یکی از اولویت‌های روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و به آنا گفت: «در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برای شناساندن توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم در حوزه فناوری و نوآوری، رسانه‌های کشوری مانند روزنامه فرهیختگان، گروه متن و حاشیه خبرگزاری ایسکانیوز و خبرگزاری آنا و برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های محلی حضور داشتند.»