مدیر سابق روابط عمومی ایران خودرو به جاده مخصوص برگشت

این رفت و آمد در خیابان سمیه چندان دیرپا نبود و مجددا وی به جاده مخصوص بازگشت تا دوباره با لباس آبی پوشان در صنعت خودرو فعالیت کند. احد میزایی از جمله افرادی است که با توجه به نهادهای و سازمان ها مشغول در آن، با زیر و بم صنعت خودرو و مناسبات آن آشنا است. چه اینکه در کارنامه میرزایی تصدی مدیریت روابط عمومی ایدرو و سایپا به چشم می خورد.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بالاخره پس از حدود یک هفته خالی ماندن کرسی مدیریت روابط‌عمومی گروه صنعتی «ایران خودرو»، آخرین مدیر این بخش باز هم پشت میز خود قرار گرفت تا مسئولیت های پیشین را از سر بگیرد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری «اسب بخار»، البته پیش از این جا به جایی و سپرده شدن مسئولیت اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها وزارت صمت به «احد میرزایی»، آن طور که برخی منابع آگاه می گویند مدیریت ارشد ایران خودرو تمایلی به جدایی وی از مجموعه تحت نظرش نداشته است. اما با این حال میرزایی برای مدتی کوتاه از ایران خودرو جدا شد و به خیابان سمیه رفت.

 

این رفت و آمد در خیابان سمیه چندان دیرپا نبود و مجددا وی به جاده مخصوص بازگشت تا دوباره با لباس آبی پوشان در صنعت خودرو فعالیت کند. احد میزایی از جمله افرادی است که با توجه به نهادهای و سازمان ها مشغول در آن، با زیر و بم صنعت خودرو و مناسبات آن آشنا است. چه اینکه در کارنامه میرزایی تصدی مدیریت روابط عمومی ایدرو و سایپا به چشم می خورد.

 

این موضوع از اینجا حائز اهمیت است که بر اساس جلسه کمیسیون ویژه اصل ۴۴ و حمایت از تولید، قرار است که این دو خودروساز با هم بیشتر همکاری کنند و این همکاری در خصوص پلتفرم مشترک است. بر این اساس حضور فردی که با هر دو مجموعه آشناست می تواند سرعت کار را بیشتر کرده و این همکاری را در سطوح بالاتر پیش ببرد. ضمن اینکه آشنایی وی با مجموعه ایدرو به عنوان نهاد بالادستی خودروسازان نیز می تواند با دید بازتر این همکاری را پیش ببرد.


هر چند، در روزهای قبل اسب بخار نسبت به جا به جایی های مدیریت روابط عمومی انتقادهایی وارد کرده بود. چرا که در شرایط فعلی انتقال دستارودها و عملکردهای توسعه ای شرکت ها می تواند حاوی پیام مثبت به بازار باشد و نقشی آرامش بخش داشته باشد. ضمن اینکه تمرکز فردی با سابقه فعالیت در این حوزه با توانایی برقراری ارتباط میان معاونت ها و مدیریت های یک مجموعه می تواند سرعت بیشتری به عملکرد مدیریتی و تصمیم گیری این مجموعه بدهد.

 

از سوی دیگر ارتباط وی با رسانه ها و انتقال نقدهای آنان به مدیریت ارشد مجموعه می تواند آگاهی بیشتری نسبت به رفتار و درخواست جامعه به این مجموعه بدهد. همچنین حضور فردی آشنا به رسانه وانتقال اخبار وهمراه با ارتباط مستمر علاوه بر اینکه می تواند باعث افزایش ضریب نفوذ آگاهی عموم جامعه نسبت به فعالیت وعملکرد این مجموعه بشود، می تواند مانع از شکل گیری حاشیه ها و گمانه زنی ها بشود. در عین حال این امکان وجود دارد تا با شفافیت هر چه بیشتر راه را برای کم کردن فاصله میان خود ومردم با محوریت رسانه کمتر و کمتر کند.


در عین حال امیدواریم با بازگشت احد میزرایی به ایران خودرو، سرعت ارتباط و انتقال اخبار با مدیران و معاونت های این مجموعه بیشتر از گذشته بشود. چرا که توقع ها از بزرگترین خودروساز خاورمیانه بسیار زیاد است.