مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس: روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر است.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.
 
 به گزارش شارا، نرگس صداقت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان‌هاست.
 
 وی ادامه داد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر است.
 
 صداقت افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‎ ی عرصه‌ها پیشتاز است، بیش از پیش نمایان شده است؛ به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها بستگی دارد.
 
 وی تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد و به پویایی برسد که بتواند به موقع و دقیق از فعالیت تمامی بخش‌های سازمان مطلع شود که این امر مستلزم تعامل مداوم واحدهای مختلف سازمان با واحد روابط عمومی است.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ابراز کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی نقش ارتباطات و اطلاع رسانی برخط و به موقع دو چندان بروز کرده است و روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی در این عرصه پرتوان‌تر و خلاق‌تر از پیش، یاریگر سازمان و مخاطبان خود باشند.
 
 وی ادامه داد: نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان “سال جهش تولید” نامگذاری شده است بسیار ویژه و ممتاز است و با توجه به این راهبرد باید در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف تولید گام برداریم.
 
 صداقت خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ، در پایان گفت: فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، مدیران و همه دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیقات روز افزون تلاشگران این عرصه را از درگاه ایزد متعال خواستارم.