مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد: خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی سازمان‌ها بسیار مهم است

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد با حضور در روزنامه همدان پیام ضمن قدردانی از این مجموعه و با بیان این مطلب گفت: مهم‌ترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال را تلاش برای انتشار فعالیت‌ها و اهداف سازمانی از یک‌سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| تلاش متقابل روابط‌عمومی مجموعه‌ها و سازمان‌های اجرایی در رسانه‌ها علاوه بر تولید اخبار مستند، به جریان‌سازی‌های خبری می‌انجامد.


به گزارش شارا به نقل از همدان پیام، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد با حضور در روزنامه همدان پیام ضمن قدردانی از این مجموعه و با بیان این مطلب گفت: مهم‌ترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال را تلاش برای انتشار فعالیت‌ها و اهداف سازمانی از یک‌سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو است.


مهدی سلیمانی ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با انجام فرایند اطلاع‌یابی، پردازش اطلاعات و اطلاع‌رسانی،سازمان‌ها را در جهت تحقق اهداف و پیاده‌سازی استراتژی‌های کلان آن یاری کنند.


سلیمانی با تأکید بر اینکه در صدد هستیم ارتباط روابط عمومی با رسانه‌ها را در شهرستان تقویت ‌کنیم، تشریح کرد: کسب دانش، مهارت‌های جدید، خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی سازمان‌ها بسیار مهم است. در عرصه تبادل سریع و آنی اطلاعات تلاش برای اطلاع‌رسانی در مسیر اهداف و عملکرد سازمانی به پیشبرد اهداف سازمان منجر می‌شود.


وی با اشاره به اینکه برای تقویت این مهم، روزانه با روابط عمومی تمامی ادارات گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و مستقیم دارد، افزود: تعامل بین روابط عمومی‌ها و خبرنگاران امری ضروری است و روابط عمومی‌ها باید رابطه تنگاتنگی با مدیران رسانه و مطبوعات داشته باشند تا بتوانند از رسانه برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود استفاده کنند، اگر این تعامل را حفظ کنند توفیقات بیشتری نصیبشان می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه مدیرانی که با رسانه‌ها تعامل نداشته باشند به‌تدریج برکنار می‌شوند، تشریح کرد: تجربه از مهم‌ترین ملاک‌هایی است که نبود آنها در برخی مدیران روابط عمومی موجب می‌شود کارکرد و خروجی مناسب نداشته باشند.