مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد: روابط عمومی‌ها مطالبات مردم در فضای مجازی را رصد کنند

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: روابط‌عمومیها به فضای مجازی رصد داشته و مطالبات مردم در فضای مجازی را به سمع و نظر مدیران خود برسانند.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: روابط‌عمومیها به فضای مجازی رصد داشته و مطالبات مردم در فضای مجازی را به سمع و نظر مدیران خود برسانند.
 
 مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مطالبات مردمی موجود در فضای مجازی را تا جایی که جواب قانونی دارد، مدیران ادارات و دستگاه ها در فضای مجازی پاسخ دهند تا مردم ببینند که مدیران دستگاه ها پای کار هستند.
 
 وی با بیان اینکه رؤسای ادارات چون گذشته نگاه ویژه به روابط عمومی داشته باشند و روابط عمومی را به عنوان یک مشاور در دستگاه اجرایی خود برای پیشرفت و توسعه دستگاه مربوطه ببینند، اظهار کرد: در حال حاضر سعی کرده ایم روابط عمومی های ادارات را در بحث اخبار ادارات مربوطه خود به روز رسانی کنیم و ارتباط و تعامل پررنگی با دیگر روابط عمومی ها داشته باشیم.
 
 سلیمانی تعداد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان را ۵۵ دستگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیه این دستگاه ها دارای روابط عمومی بوده و از این تعداد روابط عمومی دستگاه های اجرایی، حمایتی و دانشگاه ها هشت نفر خانم است.
 
 وی اضافه کرد: در صورتی که دستگاه یا اداره ای فاقد روابط عمومی بوده، با توجه به بحث خبرنگاران و کانال های فضای مجازی با مدیر دستگاه یا رابط دستگاه برای پیگیری اخبار ادارات فوق به منظور ارتباط گیری با خبرنگاران فعال کرده ایم.
 
 سلیمانی با تأکید بر تعامل و ارتباط قوی و پررنگ با رسانه ها و خبرنگاران توسط روابط عمومی دستگاه ها افزود: ارتباط گیری و رابطه دوسویه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها موجب برقراری ارتباط هدفمند و مؤثر در جامعه می شود.
 
 وی در پچایان با اشاره به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت.