
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیر اجرایی روابط عمومی (یا مدیر عامل)، تمام فعالیت های روابط عمومی را برای یک سازمان مدیریت می کند.
وظایف مدیر اجرایی روابط عمومی:
– مدیریت تولید و انتشار محتوا و متون خبری در رسانه ها از جمله مدیریت ارتباط با اعضای مختلف رسانه؛ مشورت با کارکنان شرکت در ارتباط با مدیریت و کار با رسانه ها؛ اطمینان از تهیه و انتشار محتوا و پیام مناسب در زمان مناسب؛ ایجاد و حفظ روابط با اعضای کلیدی و مرتبط مطبوعات از جمله مدیریت بودجه مطبوعات؛
– نظارت بر طراحی و مدیریت کمپین های روابط عمومی و تجزیه و تحلیل و گزارش نتایج به مدیریت شرکت؛ از جمله مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی در فیس بوک و توییتر؛
– مدیریت شرکت و ردیابی انتخاباتی در رسانه ها و مطبوعات؛
– برگزاری مسابقات برای ترویج محصولات فعلی و جدید؛ سازماندهی رویدادها برای ترویج نام تجاری در رسانه ها و مطبوعات؛
– – ارتباط با آژانس های روابط عمومی (خارجی و احتمالا داخلی).
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید