مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی

نویسنده در اوایل دهه ۲۰۰۰ برای شرکتی کار می‌کرد که وب‌سایت‌هایی را برای افراد قدرتمند ایجاد می‌کرد تا شهرت آنلاین خود را مدیریت کنند.

این کار شامل نوشتن داستان‌های مثبت و ایجاد وب‌سایت‌هایی در مورد مشتریان بود تا نتایج جستجوی منفی را پنهان کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نویسنده در اوایل دهه ۲۰۰۰ برای شرکتی کار می‌کرد که وب‌سایت‌هایی را برای افراد قدرتمند ایجاد می‌کرد تا شهرت آنلاین خود را مدیریت کنند.

این کار شامل نوشتن داستان‌های مثبت و ایجاد وب‌سایت‌هایی در مورد مشتریان بود تا نتایج جستجوی منفی را پنهان کند.

نویسنده اذعان می‌کند که این‌کار اخلاقی نبوده، اما در آن زمان به آن شغل نیاز داشته است.

نویسنده همچنین در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر می‌تواند برای تولید متن در مقیاس بزرگ استفاده شود، بحث می‌کند.

این امر نگرانی‌هایی را در مورد انتشار اطلاعات نادرست و دستکاری افکار عمومی ایجاد می‌کند.

نویسنده معتقد است که مهم است که از این خطرات آگاه باشیم و برای نوشتن معنادار و مبتنی بر حقیقت تلاش کنیم، حتی در دنیایی که هوش مصنوعی نقش فزاینده‌ای ایفا می‌کند.

منبع انگلیسی: esquire
منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
 

انتهای پیام/