مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان؛ روابط عمومی ها زمینه ارتباط رسانه ها و مسوولان را فراهم کنند

به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.
 
 به گزارش شارا، ادریس سالاری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان امروز(۲۰ مرداد) در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در حوزه های مختلف و در کل سال در خدمت سازمان ها هستند و وظیفه حرفه ای این قشر ایجاب می کند نیازهای جامعه را از طریق انعکاس اخبار برطرف کنند.
 
 وی به ظرفیت های استان در حوزه های مذهبی، جاذبه های تاریخی و عرصه های ورزشی اشاره کرد و گفت: تعداد قهرمانان ملی و آسیایی استان زنجان قابل مقایسه با جمعیت یک میلیونی استان زنجان نیست.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان ادامه داد: استان زنجان جزو ۵ استان برتر در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد و از وضعیت مطلوبی در مقایسه با سایر استان ها برخوردار است.
 
 این مقام مسوول با اشاره به اینکه نیازمند همراهی رسانه ها برای تشویق عموم به ظرفیت های ورزشی استان هستیم، تصریح کرد: با تیم مدیریت حوزه ورزش و جوانان، ایجاد انگیزه و اشتیاق در بین هیئت های ورزشی و ورزشکاران و به پشتوانه رسانه ها می توان در این حوزه پیشرو بود.
 
 این مقام مسوول افزود: ورزش جدای از موضوع سلامت در حوزه کسب درآمد و گردشگری در مناطق مختلف نقش مهمی ایفا می کند.
 
 سالاری با یادآوری اینکه پرداختن به حوزه ورزش از نظر فرهنگی، تاریخی و معرفی جاذبه های گردشگری تاثیر فراوانی در سرانه درآمد و وضعیت معیشتی آن منطقه دارد، خاطرنشان کرد: امروز مرزی در انتشار اخبار وجود ندارد و می توان از ظرفیت رسانه ها برای معرفی قابلیت ها واستعدادهای جوانان و نوجوانان و ایجاد انگیزه در اقشار مختلف استفاده کرد.
 
 این مقام مسوول تصریح کرد: چاقی و افزایش وزن در بین کودکان مشکل جدی است و اگر بتوانیم انگیزه لازم را برای جذب کودکان به ورزش فراهم کنیم، اقدامی موثر است.
 
 به گفته سالاری، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.
 
 وی در پایان از رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان زنجیره بهم متصل یاد کرد و گفت: رسانه ها هم در کنار روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی برای ارتقای سطح حرفه ای نیازمند آموزش هستند.