شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد گفت: شعار محوری که سرلوحه کار خود قرار دادهایم این بوده که روابط عمومی شهر هستیم.
به گزارش شارا به نقل ازشهرآراآنلاین، محمدرضا فرهادینیا، شنبه شب در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی حوزه معاونتها، سازمانها و مناطق شهرداری مشهد که به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومیها که به میزبانی موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد، افزود: خود را نه تنها روابط عمومی شهرداری بلکه روابط عمومی شهر میدانیم و بر همین اساس وظیفه خود میدانیم همه اضلاع و ابعاد شهر را به رسمیت بشناسیم.
وی اضافه کرد: با توجه به همین اصل نیز قبل از این که اداره کل ورزش و جوانان اقدام کند بنر تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران و خیرمقدم ورود بازیکن مشهدی این تیم را بر سر در خانه این بازیکن نصب کردیم زیرا وی را افتخار شهر مشهد و خود را روابط عمومی شهر نیز میدانیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد با بیان اینکه اکنون با توجه به وجود شبکههای مجازی هر شهروند یک رسانه است، اظهار کرد: لذا کار روابط عمومی در این فضا و پاسخگویی به تمامی خواستههای شهروندان سخت تر از گذشته است .
فرهادینیا ضمن تجلیل از تلاشهای پرسنل روابط عمومی در همه حوزههای شهرداری گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات شهرداری مشهد به شهروندان را که به صورت ۲۴ ساعته ارائه میشود بهتر به شهروندان انتقال دهیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد با تجلیل از مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت مشهدی که در این نشست حضور داشت گفت: مهدی صباغی، یکی از مفاخر شهر مشهد و بخشی از هویت و فرهنگ شفاهی این شهر است
|
نظر بدهید